وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تحویل نهایی اژدرهای دریایی ملی در آینده نزدیک به نیروهای عمل کننده ، طراحی و ساخت جنگنده‌ها و زیردریایی‌های نظامی نوین و تولید موشک‌های دوربرد و موشک کروز دریایی ظفر را وارد حوزه کاربری خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۳۹۵۷۵

سردار سرتیپ احمد وحیدی ، با اشاره به لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی به ایران، افزود: این لفاظی‌ها نشان دهنده ضعف و زبونی سران رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و هر موضع گیری این رژیم غاصب باعث مرگ آن خواهد بود.

وی یاوه گویی‌های رژیم غاصب صهیونیستی را ناشی از عمق نگرانی این رژیم، از فروپاشی درونی و ایجاد مشروعیت برای این حکومت نامشروع دانست و تاکید کرد : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاسخ هر متجاوز و تهدید کننده ای را با اقتدار خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بی اساس خواندن گزارش‌ها و اتهامات مقامات آمریکایی گفت : سخنان اخیر درباره اتهامات تروریستی به ایران بدون پشتوانه و اعتبار بین المللی است و همراهی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز کاملاً سیاسی و موجب بی ارزش شدن وجهه بین المللی این آژانس شده است.

وحیدی رفتارهای اخیر سردمداران آمریکا را نشان از ضعف آنان در رویارویی با جمهوری اسلامی و خروج آنها از عراق و پوشش مشکلات عظیم اقتصادی کشورشان اعلام کرد و افزود: مهمترین آثار این رفتارها، بحران هویت نظام لیبرال دموکراسی و مرگ این تفکر در دنیاست، که برای آمریکایی‌ها بسیار کشنده و خطرناک به نظر می رسد.

وحیدی گفت: استراتژی اشتباه امریکا تلاش برای منزوی کردن ایران و بازداشتن ایران از نقش آفرینی در حوزه های مختلف جهانی و منطقه ای است و امروز پیام جمهوری اسلامی در جهان و منطقه آنقدر قوی و محکم است که با چنین ترفندهایی محو نمی‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها