فردا با ورود اولین گروه از زائران بیت الله

عطر کعبه در فضای ایران پراکنده می‌شود

اولین پرواز بازگشت حجاج ایرانی به کشورمان روز پنجشنبه 19 آبان از فرودگاه جده به سمت فرودگاه تهران انجام می شود و آخرین پرواز نیز 12 آذر صورت می گیرد.حجاج ایرانی مدینه بعد، پس از اتمام مدت اقامت یک هفته ای در مدینه منوره از طریق فرودگاه های جده یا مدینه به کشورمان باز می گردند و از طریق ایستگاه های پروازی تهران، کرمان، کرمانشاه، بندرعباس و اصفهان وارد ایران اسلامی می شوند.
کد خبر: ۴۳۹۲۹۳

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین، علی لیالی در تشریح روند بازگشت حجاج ایرانی به کشور گفت: از 20 آبان ماه روزانه به طور متوسط 9 پرواز از فرودگاه جده و سه پرواز از فرودگاه مدینه، عملیات انتقال حجاج ایرانی مدینه قبل، به سمت ایستگاه های پروازی تهران، مشهد، گرگان و ارومیه را انجام می دهند.

" این روند تا 23 آبان ماه ادامه دارد. از 24 آبان ماه پروازهای گرگان به پایان می رسد و در این روز پروازهای ساری شروع می شود."

به گفته رییس سازمان حج و زیارت، پروازهای بازگشت حجاج ایرانی مدینه بعد از 26 آبان ماه آغاز می شود.

لیالی افزود: حجاج ایرانی مدینه بعد، پس از اتمام مدت اقامت یک هفته ایشان در مدینه منوره از طریق فرودگاه های جده یا مدینه به کشورمان باز می گردند و از طریق ایستگاه های پروازی تهران، کرمان، کرمانشاه، بندرعباس و اصفهان وارد ایران اسلامی می شوند.

وی با اعلام اینکه عملیات انتقال حجاج از عربستان به ایران طی 260 پرواز انجام می شود، گفت: 196 پرواز از فرودگاه جده و 64 پرواز از فرودگاه مدینه به ایران اسلامی انجام می شود.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: نیمی از پروازهایی که عملیات بازگشت حجاج ایرانی به کشورمان را انجام می دهند توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و بخش دیگر توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها