قائم‌مقام بازاریابی و فروش ایران‌خودرو می‌گوید با وجود توقف شماره‌گذاری، وانت‌پیکان همچنان تولید می‌شود. به گزارش واحد مرکزی خبر، بابایی در نشستی افزود: ایران‌خودرو تلاش می‌کند ممنوعیت شماره‌گذاری وانت‌پیکان را رفع کند.این دومین بار است که ایران‌خودرو تقاضای رفع توقیف شماره‌گذاری وانت‌پیکان را دارد. چند روز پیش هم مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای ایران‌خودرو با انتقاد از توقف شماره‌گذاری وانت‌پیکان، خواستار تجدید نظر در این مورد شده بود.
کد خبر: ۴۳۴۴۰۹

کیوان وزیری گفته بود وانت‌پیکان دارای استاندارد‌های مصوب زیست‌محیطی است. با این حال ظاهرا مسوولان ایران‌خودرو درک صحیحی از علت توقف شماره‌گذاری وانت‌پیکان ندارند چون هم سردار مومنی، رئیس پلیس راهور ناجا و هم سازمان استاندارد اعلام کرده‌اند به‌دلیل ایمن نبودن وانت‌پیکان، این خودرو شماره نمی‌شود، نه فقدان استانداردهای زیست‌محیطی.

در همین حال بهادر کاظمی، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد هم تاکید کرده است هیچ راهی برای ادامه تولید وانت‌پیکان وجود ندارد چون ساختار این خودرو به‌گونه‌ای است که نمی‌تواند استانداردهای لازم را پاس کند.به‌گفته وی برای استانداردسازی این خودرو باید تغییرات کلی در اتاق، شاسی و دیگر قسمت‌های آن صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها