فرمانده نیروی انتظامی آمار بالای علاقه جوانان به رابطه با جنس مخالف و مصرف مشروبات الکلی در دانشجویان را تکذیب کرد. سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا در پاسخ به سوالی درباره آمار بالای علاقه جوانان به رابطه با جنس مخالف گفت: این آمارها صحت ندارد. به عنوان مثال در جایی گفته بودند 80 درصد دانشجویان اقدام به صرف مشروب می‌کنند که چنین چیزی اصلا صحت ندارد و مخالف امنیت روانی جامعه است. یک محقق تحقیقی می‌کند و بدون آن که این تحقیق تایید شود، آن را منتشر می‌کند و باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود. حتی نسبت معتادان تحصیلکرده ما نسبت به دیپلمه‌ها بسیار پایین است.
کد خبر: ۴۳۴۱۲۴

در این رابطه ما حتی حاضریم میزگردی برگزار کنیم. اگر در نتیجه این میزگرد، آمارهای اعلام شده از سوی منابع غیررسمی تایید شد، من از فرماندهی ناجا استعفا می‌دهم.

او همچنین درباره شایعاتی مبنی بر این‌که برخی ایست بازرسی‌ها برای تحقیق درباره روابط افراد است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، چون سرک کشیدن به روابط مردم به پلیس ارتباطی ندارد. اما پلیس با افرادی که با فریب، اقدام به اغفال دختران می‌کنند، حتما به طور قاطعانه برخورد می‌کند.فرمانده ناجا همچنین درباره نظارت بر اجرای طرح‌های پلیس گفت: نظارت ما دقیق و در بسیاری مواقع، واحدهای نظارت ما تصادف یا نزاع صوری تشکیل می‌دهند تا آمار اعلام شده آنها با عملکرد واقعی را مقایسه کنیم.

به گفته فرمانده ناجا طی نظارت یکساله‌ای که انجام شده، پلیس نمره 16 را از 20 می‌گیرد: البته هر سال همین نمره را می‌گیریم، هرچند که ما امتحان را سخت‌تر می‌کنیم. البته این نمره با مطلوب ما 25 درصد فاصله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها