رئیس فراکسیون بیداری اسلامی خبر داد

سفر هیاتی از مجلس ایران به کشورهای منطقه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای دیدار،گفتگو، برقراری ارتباط با رهبران قیامهای اسلامی و تبادل تجربیات تا دو هفته آینده به کشورهای منطقه عزیمت می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۳

سید شهاب‌الدین صدر  روز دوشنبه در حاشیه دیدار اعضای شورای مرکزی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در قم بیان کرد: بر اساس نظر تمام اعضای این شورا قبل از عزیمت به کشورهای منطقه، بنا شد تا خدمت مراجع تقلید در شهر مقدس قم برسیم و از رهنمودهای این بزرگواران برای برقرای ارتباط و تبادل تجربیات با رهبران قیامهای مردمی استفاده کنیم.

وی افزود: فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی با همراهی 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مردادماه سالجاری اعلام موجودیت کرد که 35 نفر از نمایندگان مجلس در کمیسیونهای مختلف از اعضای شورای مرکزی این فراکسیون می‌باشند.

 به گزارش ایرنا، رئیس فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت:این فراکسیون در فعالیتهای خود علاوه بر موضع گیری در قبال خیزشهای اسلامی کشورهای منطقه، همایشی در شهریورماه امسال با حضور سه هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم و گروه‌های مختلف سیاسی در تهران برگزار کرد.

صدر گفت: باتوجه به قیامهای اسلامی و امید و دلگرمی مردم منطقه به نظام اسلامی ایران باید برای وحدت قوای مختلف جمهوری اسلامی و عمل به رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب در مسائل داخلی کشور تلاش کنیم.

اعضای شورای مرکزی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی،صبح امروز برای دیدار بامراجع عظام تقلید و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) وارد شهر قم شدند.

اعضای این شورا، صبح امروز با آیت الله ناصر مکارم شیرازی  از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید از دیگر برنامه‌های اعضای شورای مرکزی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس در سفر یکروزه به قم اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها