پیروزی بزرگان فوتبال اروپا در شب توقف بارسلونا

در شب پیروزی همه تیم‌های صاحب نام فوتبال (منچستر‌یونایتد، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، بایرن مونیخ و رئال مادرید) مردان پپ گواردیولا مـقابل رئال سوسیه‌داد تن به تساوی 2 بر2 دادند تا لالیگای اسپانیا در همین ابتدای کار رنگ و بوی جذابیت فصل گذشته را به خود بگیرد. فوتبال اروپا در آستانه آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شنبه‌شب رقابت‌های دیدنی و جذابی را در سه لیگ معتبر انگلیس، اسپانیا و آلمان پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۰

در اسپانیا و در شبی که رئال مادرید 4 بر 2 و با گل‌های کریم بنزما (2گل)، گونزالو هیگواین و کریس رونالدو (پنالتی) بر ختافه غلبه کرد، بارسلونا در زمین رئال سوسیه داد با نتیجه مساوی 2 بر 2 متوقف شد تا همچون فصل قبل رقابت داغ میان دو قدرت برتر فوتبال اسپانیا آغاز شود. نکته جالب توجه در این باره این‌که خوزه مورینیو، سرمربی رئالی‌ها پس از پایان بازی در یکی از معدود اظهار نظرهای واقع‌بینانه‌اش به اشتباه داور مسابقه در اعلام پنالتی برای رئال اعتراف کرد و در عین حال گفت: «با همه احترامی که برای ختافه قائلم باید تایید کنم که این یک بازی بسیار عالی و تمرینی برای ما بود، البته زیبایی‌های آن با قضاوت نادرست داور تا حدود زیادی از بین رفت.»

در دیگر سو «پپ گواردیولا» که علاوه بر از کف دادن 2 امتیاز ارزشمند با خبر تلخ مصدومیت آلکسیس سانچز مهاجم شیلیایی خود و دوری 6 هفته‌ای او از میادین مواجه شد، گفت: «درس خیلی خوبی برای آینده گرفتیم، البته نمی‌توانم خستگی برخی از بازیکنانم را نادیده بگیرم، اما هواداران بارسلونا می‌دانند که من اهل بهانه‌تراشی نیستم و مسوولیت این تساوی خارج از خانه را می‌پذیرم.»

حالا بارسلونا از 2 بازی 4 امتیاز اندوخته دارد و فعلا باید صدر جدول را در اختیار رئال مادرید 6 امتیازی ببیند.

اما در آلمان، بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندسلیگا جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با نتیجه 7 بر صفر از سد فرایبورگ گذشت تا در صدر جدول باقی بماند. اما در انگلیس و در حالی که منچسترسیتی 3 بر صفر از سد ویگان گذشت، آرسنال با یک گل بر سوانسی غلبه کرد، چلسی 2 بر یک ساندرلند را شکست داد، لیورپول در زمین استوک تن به شکست یک بر صفر داد و شیاطین سرخ در زمین بولتون دست به کار بزرگی زدند.

در این دیدار منچستریونایتد با هت تریک وین رونی و 2 گل از خاویر هرناندز 5 بر صفر به برتری دست یافت تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها