فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از جمع آوری دست‌فروشان داخل مترو علی الخصوص کودکانی که در داخل واگن قطارها اقدام به فروش اجناسی مثل دستمال، فال و غیره می‌کنند ، خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۲

به گزارش فارس، سرهنگ مجتبی فخاری گفت: این کودکان اغلب در قالب دست‌فروش اقدام به تکدی گری می‌کنند که در این‌باره تاکنون چندین نفر از این افراد جمع‌آوری شده و به شهرداری و بهزیستی تحویل داده شدند.

وی ضمن بیان این مطلب از شهروندان خواست که از کمک به متکدیان و خرید، از دست فروشان داخل مترو جداً خودداری کنند، زیرا بسیاری از آنها، روزانه مبالغ زیادی را در پوشش مظلوم نمایی و برانگیختن حس ترحم افراد جمع آوری می‌کنند. در حالی که ممکن است عده‌ای این افراد را برای انجام کارهای خلاف نیز اجیر کرده باشند.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرایم می‌توانند گزارشات خود را با ماموران مستقر در ایستگاه‌های پلیس و حراست داخل مترو ارایه دهند و یا با شماره تلفن 48987272 مرکز فرماندهی و کنترل یگان انتظامی مترو تماس بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران با کسب گزارشات مردمی چه به صورت حضوری یا تلفنی، سریعاً به محل مراجعه کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها