باریا ،بوفالوی سفید، پدرخوانده 1، ندامت، مولان، شمشیر ناامیدی و دزدان حیله‌گر امروز و فردا روی آنتن شبکه های مختلف می‌روند

22 فیلم در تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی خونبارش، ندامت، پدرخوانده 1، گردباد یخی، شکار، لاکپشت‌های نینجا، ‌آتش درون، ‌دزدان حیله‌گر، وقت سیب، اراده قوی، بازرس مورس، بوفالوی سفید، اسپارتاکوس، شمشیر ناامیدی، نامحدود، باریا، آدم‌کوچولوها، بیگانه در مقابل شکارچی 1، مولان، لحظه صید و پاییز پنبه‌زار امروز و فردا از شبکه‌های یک، 2، 3، 4، تهران و شما پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۴

شبکه یک

خونبارش ـ امروز ساعت 16

ندامت ـ امشب ساعت 22

پدرخوانده 1 ـ 15 دقیقه بامداد فردا

گردباد یخی ـ فردا ساعت 45‌/‌8

شکار ـ جمعه ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «خونبارش» امروز ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در جریان درگیری ارتش و مردم در میدان سبلان و نظام‌آباد در روز 17 شهریور، 3 سرباز گارد پادگان قصر با سلاح‌‌های خود میدان را ترک کرده و به مردم می‌پیوندند و فراری می‌شوند.عباس اسدی‌گوئیچ، حسن نورهانی، سیدعلی صالحی و داوود خیابانی در فیلم سینمایی خونبارش به کارگردانی زنده‌یاد امیر قویدل بازی کرده‌اند. فلیکس بوش، پیرمردی کاملا منزوی است که 40 سال است در ملک خصوصی و دورافتاده‌اش به تنهایی زندگی می‌کند و علاقه‌ای به معاشرت با کسی ندارد. ماجرا از وقتی آغاز می‌شود که فلیکس به دفتر امور کفن و دفن شهر مراجعه می‌کند و از آنها می‌خواهد در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی، مراسم عزاداری با شکوهی با شرکت همه مردم شهربرگزار کند تا خود فلیکس هم بتواند در آن مراسم به سخنرانی بپردازد.

فیلم سینمایی ندامت با بازی رابرت دو‌وال و سی‌سی اسپایک محصول سال 2009 در کشورهای آلمان، آمریکا و لهستان ساخته شده است.فیلم خاطره‌انگیز «پدرخوانده 1» به کارگردانی فرانسیس فوردکاپولا، 15 دقیقه بامداد روز جمعه 18 شهریورماه در قالب برنامه «سینما کلاسیک» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.پدرخوانده، داستان یک خانواده مافیایی بین سال‌های 1945 تا1955 است که طی آن دون کورلئونه بعد از رد کردن پیشنهاد یکی از ایادی خانواده مافیایی در وارد شدن به تجارت مواد مخدر، مورد سوء‌قصد نافرجامی قرار می‌گیرد و به دنبال آن پسر بزرگ‌تر او درصدد انتقام از عاملان سوء‌قصد به پدرش برمی‌آید.مارلون براندو، آل‌پاچینو و رابرت دنیرو در فیلم سینمایی پدرخوانده 1 محصول 1972 ‌ آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گردباد یخی» به کارگردانی استیون آرمونرو، هم فردا ساعت 45/8 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.یک نهاد دولتی در آمریکا با ایجاد پایگاه‌های پژوهشی عده‌ای دانشمند را به خدمت گرفته تا مطالعات جوی انجام دهند. آنها با بارور کردن ابرها، آنها را باران‌زا کرده و در مکان‌های موردنظر خود تولید برف و باران می‌کنند. جوآن و دیوید، 2 دانشمند هواشناس مشغول بارورکردن توده‌ای از ابرها هستند، اما این بار به جای باران، توفان سهمگین اتفاق می‌افتد و یک نفر کشته می‌شود.

فیلم تلویزیونی «شکار» به کارگردانی سعید سالارزهی و تهیه‌کنندگی همایون ایزدپناه فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.امیر و ماهگل نامزد هستند، اما پدر ماهگل، خسروخان با امیر رابطه چندان خوبی ندارد. روزی خسروخان، امیر را برای شکار دعوت می‌کند، اما در آنجا امیر شاهد کشتن خسروخان توسط دوستان صمیمی‌اش می‌شود و چون شاهد این قتل است، مجبورمی شود از محل بگریزد.

شبکه 2

لاک‌پشت‌های نینجا ـ امروز ساعت 30‌/‌14

آتش درون ـ 30 دقیقه بامداد فردا

دزدان حیله‌گر ـ فردا ساعت 30‌/‌17

وقت سیب ـ فردا ساعت 23

انیمیشن «لاکپشت‌های نینجا» محصول کشورهای هنگ‌کنگ و آمریکا، به کارگردانی کوین مونره هم امروز 17 شهریور ساعت 30‌/‌14 در قالب برنامه «سینماآفتاب» بر روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود.

این فیلم داستان 4 لاک‌پشت استثنایی با نام‌های دوناتلو، میچلانگلو، لئوناردو و رافائل را بازگو می‌کند.

30 دقیقه بامداد فردا هم فیلم سینمایی «آتش درون» به کارگردانی کریم هاتفی‌نیا و تهیه‌کنندگی رجبعلی طراوتی در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.بهمن پسر سرهنگ سپهری، فرمانده خود را به علت به رگبار بستن مردم در 17 شهریور ترور می‌کند و متواری و توسط گروهی انقلابی مخفی می‌شود. ولی پس از مدتی دستگیر شده و به زندان می‌افتد.

فیلم تلویزیونی «دزدان حیله‌گر» به کارگردانی کریم هاتفی‌نیا و تهیه‌کنندگی سیدحسین مناجاتی هم فردا ساعت 30‌/‌17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.آقای سعادتمند، مامور نیروی انتظامی است. او پسری به نام علیرضا دارد که به ورزش اسکیت علاقه دارد. او به دنبال سارقان محله است تا بتواند درجه خود را زودتر بگیرد.

فیلم تلویزیونی «وقت سیب» به کارگردانی رامبد لطفی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر رضایی هم جمعه 18 شهریور ساعت 23 از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود.جواهر، زنی روستایی است که 48 سال از زندگی‌اش را سپری کرده است و اکنون گذشته ها را به یاد می‌آورد.

شبکه 3

اراده قوی ـ امروز ساعت 30‌/‌11

بازرس مورس ـ امروز ساعت 17

بوفالوی سفید ـ امشب ساعت 30‌/‌23

اسپارتاکوس ـ فردا ساعت 30‌/‌11

شمشیر ناامیدی ـ فردا ساعت 45‌/‌14

فیلم سینمایی «اراده قوی» محصول سال2010 آمریکا با بازی جف بریجس و ‌مت دیمون امروز ساعت 30‌/‌11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی بازرس مورس (دنیای خاموش نیکلاس) به کارگردانی هربرت وبس، محصول مشترک کشورهای انگلستان و آمریکا، امروز ساعت 17 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.کوئین از بدو تاسیس سندیکا به افراد آن شک می‌کند و همین باعث مرگ مشکوک وی می‌شود. کوئین کم‌شنوا بوده و مورس برای پیدا کردن قاتل و علت مرگ وی، تحقیق می‌کند و به سرنخ‌های هولناکی دست می‌یابد.

فیلم سینمایی «بوفالوی سفید» هم امشب ساعت30‌/‌23 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.بیل هیکاک بعد ازسالیان دراز به غرب وحشی بازمی‌گردد. بیل دائم خواب بوفالوی سفیدی را می‌بیند که به او حمله می‌کند و به این دلیل دنبال کشتن آن حیوان است

فیلم سینمایی «اسپارتاکوس» به کارگردانی استنلی کوبریک و با بازی کرک داگلاس و لارنس اولیویه فردا ساعت 30‌/‌11 از شبکه 3 سیما باز پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «شمشیرنا امیدی» هم فردا ساعت 45‌/‌14 روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت.این فیلم داستان بادیگاردی است که به خاطر ستم همسر یک حاکم محلی نسبت به مردم، او را می‌کشد و به زندان محکوم می‌شود. حاکم از او برای کشتن مخالفانش استفاده می‌کند.

شبکه 4

نامحدود ـ امروز ساعت 30‌/‌15

باریا ـ جوزپه تورنا توره ـ فردا ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «نامحدود» به کارگردانی نئیل برگر، محصول سال 2011 کشور آمریکا، امروز ساعت 30‌/‌15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم «باریا» فردا ساعت 30‌/‌20 درقالب برنامه «سینما4 » از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.سال 1920 شهر سیسیل، در روستایی به نام باریا، پسربچه‌ای به نام پینیو برای کمک به خانواده، چوپانی می‌کند و همراه پدرش مشغول به کار است. پدر مخالف حکومت فاشیستی ایتالیاست و پسر نیز در نوجوانی به همراه پدر در محافل سیاسی حزب‌های مخالف فاشیست شرکت می‌کند.

این فیلم جذاب و دیدنی یکی دیگر از ساخته‌های کارگردان مشهور ایتالیایی جوزپه تورنا توره و خالق فیلم سینما پارادیزو است.

شبکه تهران

آدم کوچولو ـ امروز ساعت 30‌/‌13

بیگانه در مقابل شکارچی 1 ـ 30 دقیقه بامداد فردا

مولان ـ فردا ساعت 30‌/‌13

امروز ساعت 30‌/‌13 فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» محصول 1997کشورهای آمریکا و انگلیس در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد 4 آدم کوچولو است که در زیرخانه‌ای زندگی می‌کنند که صاحب آن قصد دارد آنجا را خراب کند و یک ساختمان لوکس بسازد. پسر خانواده با این تصمیم مخالف است و آدم کوچولوها به او کمک می‌کنند که جلوی پدرش را بگیرد.

30 دقیقه بامداد فردا همچنین فیلم سینمایی «بیگانه در مقابل شکارچی 1» به کارگردانی پل‌دبلیو.‌اس.‌اندرسون، محصول سال 2004 کشورهای آمریکا، چک و اسلواکی ، انگلیس و آلمان از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مولان» به کارگردانی جینگل ما جمعه 18 شهریور ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

کشور روران، امپراتوری کشورگشا و تجاوزگری دارد که برای دستیابی به منابع آهن کشور دی چشم طمع به خاک آن کشور دارد. در کشور دی دختری به نام هوا مولان نگران پدر بیمارش است که عازم جنگ با سپاه روران است. او برای حفاظت از پدرش به پشتوانه مهارت‌های رزمی که با استادی پدرکسب کرده، در کسوت مردان به جبهه جنگ می‌رود.

شبکه شما

لحظه صید ـ امشب ساعت 45‌/‌23

پاییز پنبه‌زار ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم تلویزیونی « لحظه صید »، هم امشب ساعت 45‌/‌23 از شبکه شما پخش می‌شود. ناخدا شریف که در بین مردم منطقه از اعتبار خاصی برخوردار است، به امضای قرارداد با فردی به نام منشی‌زاده جهت حمل و انتقال بار وی توسط لنچ اقدام می‌کند؛ اما در نیمه راه منشی‌زاده بار خود را به دریا می‌ریزد و این حرکت او با تعجب و اعتراض ناخدا شریف مواجه می‌شود.

فیلم تلویزیونی «پاییز پنبه‌زار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله نوعصری ساعت 30‌/‌13 از شبکه شما پخش می‌شود.پاییز پنبه‌زار روایت خاطره‌ای است که برای معلمی تداعی می‌شود.

درست در لحظه شروع کلاس، پدر یکی از دانش‌آموزان وارد کلاس می‌شود و پسرش را با ناراحتی از مدرسه می‌برد. معلم که از بچه‌ها جویای احوال آنهاست متوجه می‌شود خانواده دانش‌آموزش به علت بدهی قرار است آبادی را به سمت روستایی دیگر ترک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها