راجر فدرر سوئیسی با پیروزی مقابل ژو ویلفرد تسونگا باید در نیمه نهایی رودرروی نواک جوکوویچ صرب قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۷۱۱۸

به گزارش مهر، راجر فدرر مرد شماره سه تنیس جهان موفق شد با شکست ژو ویلفرد تسونگا فرانسوی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا صعود کند.

فدرر در این بازی موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج (6 - 4)، (6 - 3) و (6 - 3) تسونگا را شکست دهد و انتقام شکست مقابل این تنیسور فرانسوی در ویمبلدون امسال را از او بگیرد.

برنده پنج عنوان قهرمانی اوپن آمریکا با این پیروزی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف نوواک جوکوویچ صربستانی برود. جوکوویچ در دور قبلی موفق شده بود یانکو تیپسارویچ را از پیش رو بردارد.

فدرر که هم اکنون 16 عنوان قهرمانی در رقابت‌های گرند اسلم دارد از سال 2003 تا به حال در هر سال حداقل یک گرنداسلم را فتح کرده و امیدوار است با قهرمانی در اوپن آمریکا این رکورد را حفظ کند.

او امسال در نیمه نهایی اوپن استرالیا مغلوب نوواک جوکوویچ شد، در رولند گاروس فرانسه در فینال مغلوب رافائل نادال شد و در ویمبلدون نیز بازی را به تسونگا واگذار کرد.

برای مشخص شدن دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امشب دو دیدار برگزار می شود که طی آنها اندی رادیک آمریکایی رودرروی رافائل نادال اسپانیایی قرار می گیرد و در دیگر دیدار جان ایسنر آمریکایی مقابل اندی ماری بریتانیایی قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها