رییس جمهور در احکام جداگانه ای مهدی غضنفری، عبدالرضاشیخ الاسلامی و محمد عباسی را به ترتیب به سمت "وزیر صنعت، معدن و تجارت"،"وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی" و " وزیر ورزش و جوانان" منصوب کرد.
کد خبر: ۴۲۱۹۸۶

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن احکام آقای محمود احمدی نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهدی غضنفری به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1390.5.12 مجلس شورای اسلامی؛ جنابعالی به سمت «وزیر صنعت، معدن و تجارت) منصوب می‌شوید. امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیأت وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل: عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی‌نژاد

جناب آقای عبدالرضا شیخ‌الاسلامی به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1390.5.12 مجلس شورای اسلامی، جنابعالی به سمت «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌شوید. امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیأت وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل: عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی‌نژاد

جناب آقای محمد عباسی به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1390.5.12 مجلس شورای اسلامی، جنابعالی به سمت «وزیر ورزش و جوانان» منصوب می‌شوید. امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیأت وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل: عدالت‌‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی‌نژاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها