حوادث ویژه ترافیکی در جاده های کشور طی هفته اول ماه رمضان 113 تصادف، 394 مجروح و 62 کشته اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۱۳۴۳

به گزارش مهر، مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)‌ اورژانس کشور اعلام کرد: در مجموع 141 آمبولانس برای انتقال مجروحان این سوانح به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بنابراین گزارش مهمترین حوادث اعلام شده در این هفته برخورد دو دستگاه تریلی با پراید و پژو پارس با پراید در محور باغملک به هفتگل در استان خوزستان و محور رشت به انزلی در استان گیلان بوده که در مجموع منجر به اعزام 4 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث، مجروح شدن 13 نفر و کشته شدن 2 نفر از هموطنانمان شد.

بنابر اعلام اورژانس کشور یکی نکات ایمنی در طول سفر در حوادث جاده‌ای اینست که مسافران از حمل بارهای سنگین و حجیم خارج از ابعاد اتومبیل و بیش از حد مجاز بپرهیزند.

برپایه این گزارش به همراه داشتن جعبه کمکهای اولیه، کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیک مثل مثلث احتیاط، چراغ قوه، همراه داشتن دفترچه بیمه و داروهای مورد نیاز بیماران در طول سفر ضروری است.

این گزارش می‌افزاید: رانندگان در حین رانندگی از کشیدن سیگار، صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، مشاجره و شوخی به دلیل کاهش تمرکز در حین رانندگی خودداری کرده و در صورت مصرف داروهایی که بر هوشیاری و سرعت واکنش راننده تأثیر منفی دارد از رانندگی خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها