سرپرست موزه ملی ایران گفت: این موزه که نزدیک به یک سال، بدون تعطیلی و همه روزه پاسخگوی بازدیدکنندگان بود از این پس روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۶۴۵

به گزارش ایرنا، داریوش اکبرزاده روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: موزه ملی ایران طی یک سال گذشته بدون تعطیلی و وقفه آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان بوده است.

وی افزود: اما از آنجایی که برای انجام اموری چون تاسیاستی، نظافت و خدمات بروزرسانی اطلاعات موجود در موزه به تعطیلات نیاز است، این امر محقق می‌شود.

سرپرست موزه ملی ایران گفت: این موزه از روز دوشنبه 31 مرداد امسال روزهای دوشنبه تعطیل است و بازدیدکنندگان می‌توانند سایر روزهای هفته به موزه ملی ایران مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که سایر موزه‏های کشور نیز روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل هستند افزود: موزه ملی ایران با توجه به حجم بازدیدکنندگان سعی داشت همه روزه و بدون تعطیلی در خدمت مخاطبان باشد.

اکبرزاده با بیان این‌که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری موزه ملی نیز مانند سایر موزه‌ها است، یادآور شد: مخاطبان همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها می‌توانند از 9 صبح تا 16.30 برای بازدید از موزه ملی مراجعه کنند.

این گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حاکی است موزه ملی ایران به آدرس خیابان امام خمینی(ره)، ابتدای سی تیر پذیرای مراجعه کنندگان است. همچنین شماره تلفن 66714683 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها