آتش‌سوزی در خط لوله انتقال نفت جنوب مهار شد

با گذشت بیش از 10 ساعت از انفجار در خط لوله انتقال نفت قلعه نار به اهواز، آتش سوزی این خط لوله آسیب دیده به طور کامل مهار شد.
کد خبر: ۴۲۰۰۶۳

به گزارش مهر، با گذشت بیش از 10 ساعت از آتش سوزی و انفجار خط لوله 30 اینچ قلعه نار به اهواز، در نهایت با مشارکت نیروهای محلی و شرکت ملی نفت ایران، آتش در این خط لوله آسیب دیده به طور کامل مهار شده است.

خط لوله قلعه نار به اهواز ساعت 1:30 بامداد امروز 14 مردادماه به دلایل نامشخصی دچار آتش سوزی شد که با حضور نیروهای امداد و آتش‌نشانی، مسوولان محلی و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آتش سوزی در خط لوله آسیب دیده به طور کامل مهار شده است.

این گزارش می‌افزاید: پس از انفجار و آتش سوزی در خط لوله خط لوله قلعه نار به اهواز در نزدیکی منطقه شوش دانیال در استان خوزستان، از بامداد امروز واحد بهره برداری قلعه نار از مدار تولید خارج شده است، ضمن اینکه تخلیه نفت خام از این خط لوله در حال انجام است.

در حال حاضر با حضور دستگاه‌های نظارتی، بازرسی، امنیتی و حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دلایل انفجار در این خط لوله در حال بررسی بوده و به زودی توسط شرکت ملی نفت ایران اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها