استاندار قم خواستار شد:

تسریع در اجرای پروژه‌های ریلی در استان

استاندار قم بر لزوم تسریع در اجرای عملیات پروژه‌های ریلی در استان قم تاکید کرد و خواستار تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌ها شد.
کد خبر: ۴۱۹۹۷۹

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدحسین موسی‌پور" در دیدار سرپرست شهرداری قم بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمران شهری بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و رعایت صرفه و صلاح شهروندان و بودجه‌های اختصاص یافته تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازها و ضرورت‌های شهر مقدس قم در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های ریلی باید با جدیت دنبال شده و همه امکانات و تجهیزات برای بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم تجهیز شوند.

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف و چشم‌اندازهای استان با هم تعامل داشته باشند، تصریح کرد: رشد و توسعه و عمران و آبادانی قم با وجود عقب‌ماندگی‌های گذشته، نیازمند همت و تلاش مضاعف و مخلصانه مدیران و مسئولان اجرایی و همکاری و هماهنگی است.

"ابوالفضل اسماعیلی" نیز در این نشست صمیمی، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم در زمینه زیباسازی منظر شهری و پروژه‌های عمرانی ارائه کرده و بر تعامل دستگاه‌های اجرایی با شهرداری قم تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها