اختلاف قدیمی 2 خانواده به جنایت ختم شد

مردی که درپی اختلاف قدیمی به قصد انتقام از خانواده یک کشاورز، همراه یکی از دوستانش به مزرعه وی رفته و او را با ضربه‌های بیل کشته بود، در اراک به همراه دیگر متهم فراری دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، عصر روز سوم مردادماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کمیجان در استان مرکزی تماس گرفت و از زخمی شدن مرد همسایه‌اش در مزرعه خبر داد. ماموران انتظامی پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند، مردی میانسال بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش زخمی شده است. بنابر این مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل خونریزی مغزی جانش را از دست داد.
کد خبر: ۴۱۹۴۹۳

با هماهنگی قضایی جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل و با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران خانواده مقتول را شناسایی و آنها را به پلیس آگاهی احضار کردند. با تحقیق از آنها مشخص شد میان این خانواده و یک خانواده دیگر اختلاف قدیمی وجود داشته است و همین موضوع باعث شده اعضای 2 خانواده روز حادثه با هم درگیر شوند. درپی این حادثه، با حضور بموقع ماموران دعوای آنها خاتمه می‌یابد و 2 مرد در این رابطه دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شوند.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند عصر همان روز پدر خانواده به همراه نوه‌اش برای چرای گوسفندان به مزرعه رفته بوده که مورد حمله 2 مرد قرار گرفته و از سوی یکی از آنها با ضربه‌های بیل به سرش، جان باخته است. با مشخص شدن این موضوع ماموران پی بردند، 2 مرد مهاجم همان افرادی بوده‌اند که با خانواده مقتول اختلاف داشته و روز حادثه نیز با آنها دعوا کرده‌اند.

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: با به دست آمدن هویت عامل جنایت و همدستش، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و 2 روز پیش در اراک دستگیر شدند. رفیعی افزود: با تحقیق از متهمان معلوم شد آنها به قصد انتقامگیری از مرد کشاورز و خانواده‌اش به مزرعه وی رفته و پس از درگیری با او مرگش را رقم زده‌اند. وی تصریح کرد: درپی اعتراف مرد جوان به جنایت و دیگر همدست وی که در محل حادثه حضور داشته،‌ قرار قانونی برای آن دو صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها