مسوولان باید بهترین روش‌ها، آموزش‌ها و امکانات را در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار بدهند

احمدی‌نژاد: وزنه‌برداری به جهت‌گیری درست خود ادامه دهد

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در دیدار قهرمانان و مدال‌آوران تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشور، با تبریک مجدد این پیروزی شیرین و افتخارانگیز از مسوولان و مربیان فدراسیون وزنه‌برداری به خاطر برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۱۷۰۹۰

رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که امروز ورزش تنها برای سلامت فردی نیست بلکه در عرصه فرهنگ، اقتصاد و حتی در عرصه سیاست هم نقش بسزایی دارد، گفت: با حضور مقتدرانه در میادین ورزشی و کسب پیروزی‌های فراوان و ایستادن بر سکوهای قهرمانی می‌توان فرهنگ انسانی، متعالی و نجات‌بخش ملت ایران را به جهانیان معرفی کرد.

وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی امروز به رغم طراحی‌ها و تبلیغات دروغین دشمنان، با خودباوری و اعتماد به نفس در مسیر عزت و افتخار در حرکت هستند؛ اما دشمنان با تبلیغات خود می‌خواهند این موفقیت‌ها را ناچیز و کم‌رنگ نشان دهند، ولی باز هم ناکام خواهند ماند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که قهرمانی به دست آمده توسط جوانان وزنه‌بردار کشورمان نباید به عنوان پایان کار تلقی شود بلکه باید شروع به دست آوردن قهرمانی‌های مکرر دیگر باشد، گفت: باید با همین ایمان و روحیه بالا در این مسیر پیش برویم و مسوولان نیز باید بهترین روش‌ها، آموزش‌ها و امکانات را در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار دهند.

رئیس‌جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد با جهت‌گیری درستی که فدراسیون وزنه‌برداری در پیش گرفته، پیروزی‌های وزنه‌برداری در رده‌های سنی مختلف به طور مکرر ادامه یابد.

در ابتدای این دیدار حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، داراب ریاحی دبیر فدراسیون، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و وزنه‌برداران تیم ملی در سخنانی از احمدی‌نژاد به خاطر ارسال پیام تبریک و حمایت‌های دولت از ورزشکاران به خصوص ورزشکاران رشته وزنه‌برداری تقدیر به عمل آوردند.

در مراسم تجلیل رئیس جمهور از وزنه‌برداران به هر کدام از ملی‌پوشان 7 سکه طلا اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها