مهاجم تیم‌ فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از تمدید قراردادش با این تیم گفت: پس از توافق با کاشانی، قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم.
کد خبر: ۴۱۶۲۲۰

وحید هاشمیان در گفتگو با مهر، در مورد تمدید قراردادش با تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای انجام کارهای شخصی به آلمان رفته بودم و در این مدت درگیر این کارها بودم ولی خبرهای نادرستی در خصوص حضورم در تیم‌‍‌های دیگر مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به ایران، روز گذشته مذاکره‌ای غیر رسمی با مسئولان باشگاه داشتم و امروز که روز کاری بود، در محل باشگاه حضور یافتم و پس از جلسه‌ای که با حبیب کاشانی داشتم، تصمیم گرفتم قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم هم اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده که آنها باعث تقویت تیم‌ می‌شوند اما نمی‌توان از امروز در مورد آینده تیم بطور دقیق صحبت کرد.

وی در خصوص بازگشت علی کریمی هم به پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم با حضور کریمی، مهاجمان پرسپولیس بیشتر در موقعیت گل زدن قرار بگیرند و بتواند برای تیم مفیدتر و موثرتر باشند.

هاشمیان در پایان در مورد استیلی گفت: من در تیم ملی با استیلی همبازی بودم، وی به همراه محمد خاکپور و نادر محمدخانی در آن سال‌هایی که به تازگی به تیم ملی رفته بودم از ما به خوبی حمایت می‌کردند. البته هنوز قسمت نشده با وی به عنوان مربی همکاری کنم که امسال این اتفاق رخ می‌دهد.

وحید هاشیمان مهاجم تیم پرسپولیس پس از نشست امروز دوشنبه با حبیب کاشانی، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها