استاندار اصفهان با بیان این‌که استان در حوزه آب در شرایط اضطراری قرار دارد، گفت: تمام مدیران و مسوولان استان باید همکاری خوبی برای مدیریت این بحران انجام دهند.
کد خبر: ۴۱۳۵۶۳

به گزارش ایرنا، علیرضا ذاکر اصفهانی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان افزود:باید شرایطی در استان ایجاد شود که از این بحران با کمترین خسارت خارج شویم.

وی اظهارداشت: اجرای پروژه انتقال آب بهشت آباد مورد انتظار مردم اردل در استان چهار محال و بختیاری است و بارها با مراجعه به مدیریت عالی استان اصفهان اجرای این طرح را خواستار شده‌اند.

ذاکر اصفهانی با بیان این‌که حق و حقوق مردم چهارمحال و بختیاری محترم است،تصریح کرد:اجرای پروژه بهشت آباد سبب توسعه استان همجوار در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی از مدیران استان خواست وضعیت استان از نظر تنگناهایی که در بخش آب وجود دارد را توسط رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند و اضافه کرد: رسانه‌ها با بسترسازی برای افزایش مشارکت مردم در استفاده بهینه از منابع آب موجود راهکارهای خروج از این بحران را برای افکار عمومی جامعه تشریح کنند.

وی متذکر شد: تصمیماتی که در خصوص آب گرفته می‌شود نباید بر اساس احساسات باشد که این امر سبب ایجاد مشکلاتی در آینده می‌شود.

استاندار اصفهان خواستار حفظ فضای سبز استان شد و اظهارداشت: وجود فضای سبز برای مردم استان سبب ایجاد نشاط می‌شود و باید با تمام توان حفظ شود.

ذاکر اصفهانی خواستار استفاده بهینه از آب در استان شد و ادامه داد: سازمان محیط زیست استان راهکار و الگوهای صرفه جویی در آب را به مدیریت استان ارائه دهد.

وی با بیان این‌که هفته آینده تیمی از سوی رئیس‌جمهور برای بررسی وضعیت خشکسالی به استان اصفهان می‌آیند، اضافه کرد: مدیران استان گزارشهای خود را در این زمینه آماده کنند.

وی با بیان این‌که به مناسبت ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات برای صرفه جویی در انرژی تغییر می‌کند، افزود: مردم باید در مصرف اب و انرژی‌ها حداکثر صرفه جویی را انجام دهند تا با مشکلاتی از این قبیل در آینده روبرو نشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها