آغاز اکران فیلم‌های مخاطب خاص؛ اول تیر

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد از اکران 30 فیلم خاص تا پایان سال خبر داد. سیدعلیرضا سجادپور از آغاز طرح اکران فیلم‌های مخاطب خاص از اول تیرماه خبر داد و گفت: تا پایان سال 30 فیلم در این طرح اکران می‌شود و فیلم‌های عباس کیارستمی و ابوالفضل جلیلی در آن حضور دارند.
کد خبر: ۴۰۹۵۲۱

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با فارس، در این خصوص توضیح داد: این طرح از اول تیرماه اجرا می‌شود و تا یکی دو روز آینده فیلم‌های فصل اول و دوم اکران مشخص می‌شوند.

وی در تشریح چگونگی اجرای طرح، افزود: در هر فصل 5 فیلم به مدت یک ماه اکران می‌شوند که اگر فیلمی واقعا بتواند مخاطب خوبی داشته باشد، حتی ممکن است در سالن‌های آزاد هم اکران شود.

سجادپور ادامه داد: فیلم‌های هر فصل بتدریج عوض می‌شوند و یک دفعه فیلم‌ها از پرده کنار نمی‌روند؛ چون ممکن است برخی فیلم‌ها کشش بیشتری داشته باشند.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد از اکران فیلم‌های عباس کیارستمی و ابوالفضل جلیلی در این طرح خبر داد و اضافه کرد: مثل دیگر اکران‌های سینما، شورای صنفی نمایش در جریان پخش این فیلم‌ها نیز هستند و محتوای آثار در انتخاب ما نقش پر رنگی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها