صحنه‌سازی مرد برای قتل همسر

مردی که در پی اختلاف خانوادگی ، همسرش را کشته و جسد او را سوزانده بود، از سوی ماموران اداره آگاهی شهرستان طرقبه در خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۸۷۵۷

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان طرقبه شاندیز تماس گرفت و از کشف جسد سوخته یک زن در اراضی شهرک صنعتی این شهر خبر داد. با حضور ماموران در محل، جسد برای مشخص شدن هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. در بررسی از سامانه افراد گمشده، معلوم شد مشخصات یک زن جوان با جسد سوخته مطابقت دارد، بنابر این شوهر زن جوان برای تحقیقات به اداره آگاهی احضار شد.

مرد جوان به پلیس گفت: چند روز پیش همسرم برای خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت و جستجوهای من و خانواده‌ام برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. به این ترتیب مرد شاکی با احضار به پزشکی قانونی، هویت زن جوان را تایید کرد.

در تحقیق از همسایگان این زوج نیز مشخص شد آنها بارها صدای مشاجره این زوج را شنیده و چند بار هم شاهد بوده‌اند که مرد خانواده همسرش را به مرگ تهدید کرده است بنابراین ، شوهر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

روز گذشته متهم به قتل در بازجویی به پلیس گفت: از چندی پیش با همسرم اختلاف داشتم و چند بار نیز او را کتک‌زده و در خانه حبس کرده بودم. شب حادثه پس از مشاجره، در اوج عصبانیت با روسری خفه‌اش کرده و جسدش را به اراضی شهرک صنعتی در حومه شهر منتقل کردم و سوزاندم.

متهم به قتل اضافه کرد: بعد از این که جسد کاملا سوخت، به خانه بازگشتم و روز بعد باحضور در مرکز پلیس، شکایتی مبنی بر گم شدن او ارائه کردم. بنابر این گزارش، متهم به همسرکشی با قرارقانونی روانه زندان شد.تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها