زن ربوده شده در تبریز در اصفهان آزاد شد

مردی که زن جوانی را در تبریز ربوده بود، توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اصفهان دستگیر و زن گروگان آزاد شد.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر این‌که زن جوانی با پرتاب یک یادداشت به بیرون از خودرو ادعا کرده که توسط راننده یک دستگاه خودروی سوزوکی ربوده شده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با توجه به مسیر حرکت خودروی مذکور، ماموران در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در ایست و بازرسی‌های این فرماندهی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر شدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خودروی سوزوکی در یکی از محورهای شهرستان رویت و پس از تعقیب و گریز نه‌چندان طولانی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گفت: با توقف خودرو، زن جوان که آرزو نام دارد از ماموران درخواست کمک و ادعا کرد که در تبریز توسط راننده خودرو ربوده شده است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقاتی که از راننده و سرنشین خودرو به عمل آمد، مشخص شد آنها قبلا با یکدیگر رابطه دوستی داشته‌اند و به‌دنبال قطع ارتباط از سوی زن جوان، مرد آدم‌ربا که مقصود نام دارد، وی را با تهدید چاقو از منزلش واقع در تبریز ربوده و به سمت اصفهان در حرکت بوده که توسط ماموران دستگیر شده است.

خدادوست خاطرنشان کرد: تماسی که با پلیس آگاهی تبریز گرفته شد، مشخص کرد پرونده‌ای در این خصوص تحت عنوان آدم‌ربایی و تهدید با سلاح سرد در پلیس آگاهی این شهر تشکیل شده که با هماهنگی قضایی متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی تبریز تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها