روحانی فداکار وقتی به کمک دختر جوان شتافت، از ناحیه چشم مجروح شد

دستگیری یکی از عاملان حمله به مرد روحانی

یکی از 2 اوباشی که با حمله به یک مرد روحانی در خیابان شریعتی تهران او را از ناحیه چشم بشدت مجروح کرده بودند، در شمال کشور دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، شامگاه روز دوشنبه حجت‌الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی است در خیابان شریعتی پایین‌تر از خیابان ملک با مشاهده 2 اوباش موتورسوار که قصد ربودن یک دختر جوان را داشتند، به یاری این دختر رفت.
کد خبر: ۴۰۸۵۹۵

با اقدام مرد روحانی، یکی از اوباش با شکستن شیشه نوشابه ضربه‌ای به چشم وی وارد کرد و بلافاصله هر دو نفر با رها کردن دختر جوان، از محل متواری شدند.

در پی این حادثه دلخراش، حجت‌الاسلام فروزش به بیمارستان فارابی تهران انتقال یافت و با اطلاع ماموران از این حادثه، به دستور سردار رادان چند تیم ویژه از ماموران اطلاعات و پلیس آگاهی، جستجو برای دستگیری 2 اوباش فراری را آغاز کردند.

ماموران در تحقیق از دختر جوان، با اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، موفق شدند یکی از متهمان تحت تعقیب را در شهرستان لنگرود شناسایی کنند که با اعزام یک تیم عملیاتی وی دستگیر و به تهران منتقل شد.

تاکنون چندین عمل جراحی روی چشم مرد روحانی انجام شده و پزشک معالج وی نیز اعلام کرده مداوا ادامه دارد اما نتیجه قطعی در ارتباط با بینایی بیمار، بعد از چند عمل جراحی دیگر مشخص خواهد شد.

2 روز پیش نیز احمدرضا رادان، جانشین ناجا در یک نشست خبری با اشاره به این حادثه گفته بود، عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها