عضو شورای اسلامی باقرشهر:

استعدادهای ورزشی باقرشهر در حال شکوفایی است

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ساخت مجموعه‌های ورزشی از شکوفایی استعدادهای ورزشی باقرشهر در چند سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۸۳۵

 به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر کاظم عبادی عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: تا قبل از تشکیل مدیریت شهری و شوراها در باقرشهر فقط چند سالن ورزشی خصوصی در این منطقه وجود داشت که به دلیل هزینه‌های موجود بسیاری از شهروندان توانایی استفاده از آنها را نداشتند و متاسفانه نبود مدیریت واحد شهر سبب شده بود تا مسوولان و متولیان سایر بخش‌ها نیز رسالت خود را فراموش کنند و از ساخت و توسعه فضاهای ورزشی غافل بمانند.

وی گفت: اکنون با پیگیری‌های اعضای شورای شهر و حمایت مالی شهرداری منطقه، سرانه فضاهای ورزشی شهر رونق یافته است و سالن ورزشی غدیر، فدک، زمین چمن مصنوعی ایثارگران و دو زمین چمن مینی فوتبال در دهه اخیر احداث شده است که وجود آنها سبب شکوفایی استعدادهای ورزشی اهالی شده است و اگر نگاهی به ورزش شهر بیندازیم، می‌بینیم که در طول این مدت چند تیم ورزشی نام‌آور ظهور کرده‌اند و قهرمانان بسیاری در رشته‌های ورزشی مختلف مطرح شده‌اند.

وی افزود: اکنون تیم فوتبال فرخی باقرشهر در پنج رده سنی فعال است و دو سال متوالی مقام سوم لیگ برتر تهران را از آن خود کرده است و تیم فوتبال داخل سالن فرخی نیز در لیگ یک استان تهران خوب درخشیده و نام باقرشهر را در جوامع ورزشی مطرح کرده است.

عبادی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: اگر سوابق ورزشکاران و قهرمانان شهر را مرور کنیم متوجه می‌شویم که بسیاری از آنها در طول سال‌های اخیر موفق به کسب عنوان‌های قهرمانی شده‌اند که این موضوع حکایت از ناشناخته ماندن استعدادهای ورزشکاران در دهه‌های گذشته دارد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان شهربا بهره‌مندی از امکانات ورزشی توانسته‌اند به تیم‌های ملی کشتی، بسکتبال و تکواندو را بیابند و با کسب مدال‌های رنگی برای شهرشان افتخار بیافرینند.

وی با اشاره به امکانات و تسهیلات زمین چمن ایثارگران باقرشهر گفت: این زمین از تمام استانداردهای ورزشی برخوردار است و چندی پیش با پیگیری‌های اعضای شورای شهر تیم ملی فوتبال با تیم منتخب باقرشهر در این زمین به رقابت پرداختند که این بازی دوستانه نقطه عطفی برای ورزش این شهر محسوب می‌شود.

خسروی ـ خبرنگار شهرری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها