عضو شورای اسلامی باقرشهر:

بومی بودن اعضای شورای شهر امتیاز مثبتی است

عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: بومی بودن اعضای شورای شهر یک امتیاز مثبت است چراکه این افراد با حضور مستمر در سطح شهر از تمام مشکلات و کاستی‌های آن باخبرند.
کد خبر: ۴۰۷۸۲۸

 میرجلال موسوی شورای اسلامی را بازوهای کمکی شهرداری‌ها معرفی کرد و گفت: از قدیم گفته‌اند یک دست صدا ندارد و شهرداری و شورا دو دستی هستند که با یکدیگر همراه شده‌اند و بسیاری از مشکلات و گره‌هایی را که با یک دست باز نمی‌شود را با مشارکت یکدیگر باز کرده‌اند.

وی افزود: بومی بودن اعضای شورای شهر یک امتیاز مثبت است چراکه این افراد با حضور مستمر در سطح شهر از تمام مشکلات و کاستی‌های آن باخبرند و با این اوصاف می‌توانند گام‌های موثری برای برطرف شدن مشکلات بردارند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت منطقه در دهه اخیر خاطرنشان کرد: وقتی به گذشته شهر نگاه می‌کنیم از این همه تغییر و تحول مثبت به وجد می‌آییم و سبب افتخار است که در شهری خدمت می‌کنیم که توانسته رکورد توسعه شهری را بشکند و رتبه‌های برتر ساختارهای شهری را از آن خود کند.

موسوی در پایان تاکید کرد: آنچه کارآمد بودن شهرداری و شورا را به تصویر می‌کشد آن است که این تغییر و تحولات فقط در سختار فیزیکی شهر نبوده و برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که توانسته روح معنوی شهر را نیز تحت‌الشعاع قرار بدهد که این امر مصداق تحقق اهداف مدیران شهری است.

خسروی ـ خبرنگار شهرری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها