محور ارتباطی اردبیل – خلخال بسته شد

مدیر کل راه ترابری استان اردبیل گفت: به دلیل تعریض جاده محور ارتباطی و اصلی اردبیل – خلخال به مدت یک ماه بسته شد.
کد خبر: ۴۰۷۶۵۱

به گزارش مهر در اردبیل، محمد کریم هدایتی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از جاده اردبیل - خلخال اظهار داشت: به منظور جلوگیری از برخی از مشکلات احتمالی برای رانندگان، مسیر این جاده از روز دوشنبه به مدت یک ماه مسدود است.

وی اضافه کرد: طی این مدت رانندگان و مسافران می توانند از راه انحرافی ایجاده شده در مجاورت این جاده که مجهز به علائم راهنمایی و ایمنی است، برای تردد استفاده کنند.

مدیر کل راه ترابری استان از پایان عملیات راه سازی و تعریز  جاده اردبیل – خلخال به منظور اتصال به جاده اصلی اردبیل – سرچم و تهران در سال جاری خبر داد و افزود: 60 کیلومتر از این جاده در سالهای گذشته احداث و بازسازی شده بود و ادامه مسیر در سال جاری تعریض می شود.

وی طول این جاده را 178 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: احداث این جاده اگر در اختیار شرکت پیمانکاری گذاشته می شد، بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت که با اجرای طرح توسط راه و ترابری میزان اعتبار مورد نیاز کاهش یافت.

هدایتی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، ابراز داشت: بعد از اتمام عملیات راهسازی، چهار کارخانه آسفالت نیز آماده تهیه و آسفالت ریزی این پروژه هستند.

وی با بیان اینکه جاده اردبیل به خلخال به صورت یک بزرگراه و چهار خطه تعریض می شود، عنوان کرد: این طرح با هدف کاهش ترافیک و تسهیل رفت و آمد مسیر اردبیل به تهران و بالعکس اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها