حق فروش وسایل خانه از مرد معتاد گرفته شد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد به شیشه بوده و حاضر به جدایی نیست تا با فروش وسایل خانه و جهیزیه من، خرج مصرف مواد خود را تأمین کند.
کد خبر: ۴۰۷۶۲۳

به گزارش فارس، زنی 27 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 254 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه شوهرم معتاد به شیشه است و برای ادامه زندگی در کنار او هراسانم، گفت: گاهی رفتار‌های شوهرم آنقدر پرخاشگرانه است که نمی‌توانم جلوی او را بگیرم و فقط هر کاری که او بخواهد، انجام می‌دهم تا او مرا کتک نزند.

وی با اشاره به اینکه 5 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، افزود: مصرف مواد شوهرم بسیار بالاست و من از این موضوع بسیار رنج می‌برم و می‌خواهم از او جدا شوم تا راحت زندگی کنم.

زن در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینکه ما فرزندی نداریم و می‌توانیم از یکدیگر بدون سختی جدا شویم، ادامه داد: شوهرم حاضر نیست از من جدا شود چرا که خرج مصرف موادش را از فروش جهازم و وسایل خانه تأمین می‌کند بنابراین با اینکه می‌دانم او مرا طلاق نمی‌دهد ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا از او جدا شوم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینکه معتاد نیستم و همسرم به دنبال بهانه برای طلاق است، گفت: می‌خواهم همسرم بر سر زندگی‌اش بازگردد و به دنبال طلاق نباشد. چنانچه همسرم در کنارم نباشد، نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم به همین دلیل نباید از او جدا شوم؛ حاضرم هر کاری که همسرم بخواهد، انجام دهم ولی او از درخواستش منصرف شود.

زن با بیان اینکه حق طلاق در دست من است، گفت: در حال حاضر مدارک لازم برای اثبات اعتیاد شوهرم را دارم و می‌خواهم هرچه سریعتر از او جدا شوم.

قاضی این پرونده، با بررسی‌‌ مدارک لازم در خصوص اعتیاد مرد حکم طلاق را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها