تهدید جدید در قالب گروه‌های شیطان‌پرستی

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این ‌که امروز جنس تهدیدات تغییر کرده است، گفت: امروز اگر می‌خواهیم امنیت را در جامعه برقرار کنیم باید چهره‌های جدید تهدید را بشناسیم. چهره‌هایی در قالب گروه‌های شیطان‌پرستی، عرفان‌های دروغین و مکاتب نوظهور پیدا شده‌اند که لازم است بصیرت کافی نسبت به این تهدیدات داشته باشیم. به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، افزود: اهمیت نهضت امام خمینی(ره) به دلیل چند ویژگی است که استقلال‌خواهی و سلطه‌ستیزی از آن جمله است.
کد خبر: ۴۰۷۳۶۸

وی اضافه کرد: در 2 قرن اخیر هر سلطه‌‌ای بر ملت ایران اعمال شد و این تحقیرها از حافظه ملت ایران پاک نمی‌شود؛ حاکمان برای حفاظت از خود، قوای خارجی را وارد کشور کردند، بخشی از سرزمین ایران به دلیل بی‌کفایتی حاکمان از کشور جدا شد، روشنفکران از غرب برگشته در لباس دیگری آمدند و... که حضرت امام(ره) توانست مفهوم واقعی سلطه‌ستیزی و استکبارستیزی را معنا ببخشد.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: یکی از چیزهایی که با انقلاب محقق شد استقلال بود؛ ویژگی دیگر نهضت امام خمینی(ره) وجود روحانیت و اسلام‌خواهی بود و اسلام و مردم ابعاد دیگر انقلاب بودند.وی اضافه کرد: ادامه و استمرار انقلاب اسلامی مرهون نظریه ولایت فقیه و فهم و شناخت صحیح آن است همان‌گونه که گذر از فتنه‌ها، تحریم‌ها و مشکلات داخلی و خارجی با حکمت و تدبیر ولایت فقیه صورت گرفت. آنچه خط امام(ره) را پیش می‌برد و آن را جاودانه می‌کند، ولایت فقیه است و تردیدی در آن نیست.

در این مراسم سردار علی ‌اکبریان فرمانده انتظامی پیشین استان یزد تودیع و امان‌الهی که پیش از این جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام بود، به مدت 3 سال به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معارفه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها