از متهمان یک قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد

سارقان مسلح ،خودرو را با سرنشینانش دزدیدند

سارقانی که در شهر همدان اقدام به سرقت خودرو همراه سرنشینان آن کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ بهگذر رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: با شکایت 2 نفر مبنی بر این که سارقانی با ربودن خودروی آنها در یکی از توابع شهرستان همدان، وجوه نقد و گوشی همراه و سایر لوازم همراهانشان را سرقت کرده‌اند، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و انجام چهره‌نگاری از سارقان و ثبت مشخصات خودروی مسروقه و گشت‌های نامحسوس، کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت خودروی مسروقه را در حوالی شهر شناسایی کرده، که پس از بازرسی، یک قبضه سلاح کمری و تعدادی فشنگ جنگی کشف کردند.
کد خبر: ۴۰۶۷۶۴

در تحقیقات با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از بانک مجرمان سابقه‌دار، ماموران به فردی به نام جمشید، مظنون شده که با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی که دارای سابقه کیفری بود، دستگیر شد.

بهگذر تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی‌ها به سرقت مسلحانه خودرو همراه همدستش اعتراف کرد. در ادامه با شناسایی محل اختفای همدست متهم، وی نیز دستگیر شد، که با توجه به اقرار متهمان، امول مسروقه به مالباختگان تحویل و با تکمیل پرونده، متهمان به اتهام شرکت در سرقت مسلحانه با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها