برنامه مراحل دوم و سوم تمرینات مشخص شد

بازگشت ملی پوشان فوتبال ایران به کمپ

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از روز سه شنبه هفته جاری در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۶۰۷۸

به گزارش مهر، برای حضور در این اردو 19 بازیکن دعوت شده‌اند که از تیم بازنده دیدار امشب پرسپولیس - سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یکسری بازیکن جدید به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

تا هفته گذشته به علت تراکم حضور تیم‌های ملی در کمپ تمرینات تیم ملی بزرگسالان در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شد اما از روز سه شنبه مراحل آماده سازی این تیم در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی پیگیری خواهد شد.

این بازیکنان تا روز پنجشنبه به تمرینات خود زیر نظر کارلوس کرش ادامه خواهند داد و از روز شنبه هفته پیش رو مراحل آماده سازی تیم ملی با حضور بهترین‌های دو اردوی گذشته و نفراتی از تیم‌های بازنده دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی پیگیری خواهد شد.

مدت تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله سوم نیز سه روز خواهد بود و پس از آن اردوی این تیم تا روز هشتم تیرماه تعطیل می شود و ملی پوشان از این تاریخ برای برپایی اردوی آماده سازی عازم اروپا خواهند شد. برگزاری دو دیدار تدارکاتی در این اردو مدنظر کارلوس کرش و فدراسیون فوتبال است اما هنوز حریفان تدارکاتی ملی پوشان مشخص نیستند.

شاگردان کارلوس کرش در بازگشت از اردوی اروپایی در روز 27 تیرماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی ماداگاسکار برگزار خواهند کرد. محل برگزاری این بازی به احتمال فراوان ورزشگاه آزادی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار با مالدیو در مرحله انتخابی جام جهانی آماده می کند. دیدار با این تیم آسیایی در تاریخ‌های اول و ششم مردادماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها