مهلت دو ماهه AFC به ایران

5 ورزشگاه فاقد استاندارد بین‌المللی هستند

در بازدید ناظران AFC از امکانات 18باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران، پنج ورزشگاه فاقد استاندارد لازم و بین المللی معرفی شدند که براساس اعلام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم‌ها تا آغاز لیگ یازدهم فرصت دارند تا نسبت به رفع اشکالات موجود اقدام کنند.
کد خبر: ۴۰۶۰۴۵

به گزارش مهر، در پایان بازدید بازرسان AFC از امکانات باشگاه های لیگ برتر ایران، 5 ورزشگاه بهشتی بوشهر، تختی آبادان، تختی اهواز، دستگردی تهران و رجایی قزوین فاقد استانداردهای مورد نظر AFC برای برگزاری مسابقات بین المللی معرفی شدند.

بر اساس اعلام بازرسان AFC ، این باشگاه ها تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (11 مرداد) فرصت خواهند داشت تا برای رفع نواقص موجود اقدام کنند و گزارش تکمیل ورزشگاه های خود را به AFC اعلام کنند.

جداسازی مبادی ورودی و خروجی بازیکنان، تماشاگران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی، نداشتن اتاق های تخصصی و استاندارد برای نمونه گیری دوپینگ ، کنفرانس خبری ، پزشکی و ... از جمله مشکلات 5 ورزشگاه لیگ برتر ایران عنوان شده است.

فرستادگان ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید خود از باشگاه‌های لیگ برتری ایران که از 26 اردیبهشت ‌ماه آغاز شد و دو هفته به طول ‌انجامید در راستای امتیازدهی به تیم‌های لیگ فوتبال ایران و تعیین سهمیه کشورمان درلیگ قهرمانان آسیا تا سال2014 صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها