«سجاد زنگی» عضو اصلی باند قوهستانی‌ها در درگیری مسلحانه با پلیس، شامگاه گذشته در شرق شیراز به هلاکت رسید. به گزارش ایسنا، سردار علی مؤیدی، فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند مخوف و جنایتکار قوهستانی خبر داد و گفت: سرکردگان باند عوض‌زاده ـ قوهستانی که یک دهه امنیت بخشی از شهروندان استان را سلب کرده بودند، با تلاش پلیس فارس یکی پس از دیگری کشته شدند تا این‌که تنها عنصر فعال این باند به نام «سجاد» معروف به زنگی پس از مرگ نظری‌ها، عوض‌زاده و صدرالله اقدام به ایجاد رعب و وحشت، قتل و سلب آرامش شهروندان می‌کرد.
کد خبر: ۴۰۲۴۹۳

وی با بیان این‌که «سجاد» از عوامل اصلی ناامنی‌های باند عوض‌زاده ـ قوهستانی بود،‌ ابراز کرد: ده‌ها فقره آدم‌ربایی، راهزنی، اخاذی، بیش از 20 فقره قتل و سرقت مسلحانه در منطقه شرق استان فارس از جمله شهرهای استهبان، فسا و نی‌ریز در کارنامه سیاه این باند ثبت شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس، سجاد عامل اصلی قتل مرحوم حسام از وکلای معروف دادگستری استان فارس در سال 88 است.

وی خاطرنشان کرد: «سجاد» تا قبل از مرگ فردی به نام «صدر» دیگر سرکرده این باند، در قتل 15 نفر مشارکت داشته و از سال 88 تاکنون نیز 5 نفر را به قتل رسانده است.

مؤیدی افزود: در درگیری با این باند تاکنون 4 افسر و مامور انتظامی استان فارس به شهادت رسیده‌اند.

وی با تشریح عملیات هلاکت سجاد یادآور شد: پس از 3 سال تلاش شبانه‌روزی اطلاعاتی توسط مأموران معاونت اطلاعات فرماندهی انتظامی فارس، سجاد روز سه‌شنبه در شیراز شناسایی شد.مویدی افزود: در درگیری شامگاه گذشته در منطقه شرق شیراز، مأموران انتظامی موفق شدند این فرد شرور را به هلاکت برسانند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که 5 نفر در ارتباط با شناسایی این شرور دستگیر شده‌اند،‌ اضافه کرد: هوشمند نظری، ابراهیم عوض‌زاده و صدرالله قوهستانی دیگر سرکرده‌های این باند قبلا به هلاکت رسیده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها