مسوولیت روابط عمومی ها در پاسخگویی به ارباب رجوع بیشتر است

مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران گفت : نامگذاری سال 83 به عنوان سال پاسخگویی ، مسوولیت روابط عمومی سازمان ها و نهادها را در پاسخگویی به ارباب رجوع بیشتر کرده است.
کد خبر: ۴۰۱۸۶

غلامرضا کاظمی دینان در گفتگو با ایرنا، پاسخگویی را مهمترین وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت : بانک ملی ایران امسال را سال روابط عمومی نامگذاری کرده است . وی گفت : در بسیاری از سازمان ها و نهادها متاسفانه روابط عمومی ها جایگاه مناسبی ندارند و به عنوان زیرمجموعه حوزه مدیریتی یا وزارتی عمل کرده اند. عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ، بی اهمیت تلقی کردن اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها را از دیگر عوامل موثر در ناکامی عملکرد آنها عنوان کرد. وی با اشاره به مسوولیت روابط عمومی ها، گفت : تا زمانی که انتخاب مدیران روابط عمومی بدون توجه به تخصص علم و درک ارتباطات صورت گیرد، نمی توان انتظار زیادی از روابط عمومی ها داشت .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها