سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در گرو 2 دیدار شیاطین سرخ

تکلیف قهرمان فصل جاری لیگ برتر جزیره در گرو نتیجه 2 دیدار رودرروی منچستریونایتد با آرسنال و چلسی است، دیدار شیاطین سرخ با چلسی هفته آینده در اولدترافورد و مصاف سنتی آنها با آرسنال نیز عصر امروز در ورزشگاه امارات لندن برگزار خواهد شد. شاگردان آلکس فرگوسن که حالا با توجه به برتری 2 بر صفر مقابل شالکه آلمان خود را در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌بینند، با توجه به این‌که در جام اتحادیه و همچنین جام حذفی انگلیس از دور رقابت‌ها کنار رفتند؛ همه امیدهای خود را در رقابت‌های داخلی در لیگ برتر جستجو می‌کنند و هیچ دوست ندارند درخشش در لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر ناکامی در رقابت‌های داخلی قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۰۱۴۵

منچستری‌ها در حال حاضر با 73 امتیاز از 345 بازی در صدر قرار دارند؛ این در حالی است که چلسی با 67 و آرسنال با 64 امتیاز در تعقیب این تیم هستند؛ با این تفاسیر اهمیت بازی‌های رودرروی 2 تیم مشخص می‌شود. آرسنالی‌ها که در دور رفت و در ورزشگاه اولدترافورد یک بر صفر با درخشش پارک‌جی‌سونگ کره‌ای، مغلوب منچستریونایتد شدند، امروز و در دیداری که از ساعت 35‌/‌17 به وقت تهران آغاز می‌شود، با انگیزه انتقام، از مهمان سنتی خود پذیرایی می‌کنند. با وجود این فرگوسن درباره این بازی گفت: همه بازی‌های یک فصل سخت هستند، بنابراین نمی‌توان گفت این بازی آسان و دیگری سخت است، پس تا پایان فصل، بازی راحتی نداریم. دیدار با آرسنال نیز دشوار است، ولی یقین دارم برنده این جدال و دیگر دیدارهای باقیمانده خواهیم شد. زیرا از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کردیم و تدارک قهرمانی دیده‌ایم.

فرگوسن افزود: به حریف مثل همیشه احترام می‌گذاریم، ولی ما در این بازی همچون گذشته، دنبال یک هدف هستیم که آن هم پیروزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها