منفی

برادران معتاد پشت میله‌های زندان

شخصیت‌های منفی این هفته، 2 برادر معتاد هستند که برای تامین هزینه مواد مخدر دست به سرقت می‌زدند. ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان که از مدت‌ها قبل باخبر شده بودند افرادی به مغازه‌های چند شهر دستبرد زده‌اند، تجسس‌های ویژه‌ای را در این رابطه انجام دادند و فهمیدند عاملان تمام این دزدی‌ها مشترک است زیرا همه جرایم به یک شیوه و شگرد انجام شده بود.
کد خبر: ۳۹۹۲۸۸

 ادامه تحقیقات، سرنخ‌هایی را در اختیار پلیس قرار داد که به افشای نام 2 برادر سارق منجر شد. آن دو که محسن و منصور نام دارند بعد از آن ‌که دستگیر شدند، در بازجویی‌های فنی ـ پلیسی دستبرد به 16مغازه را برعهده گرفتند و گفتند علاوه بر این، لوازم داخل 14 خودرو را نیز به سرقت برده‌اند. این دو اکنون در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

آنچه باعث شده این دو متهم به عنوان شخصیت‌های منفی انتخاب شوند، انگیزه‌شان از دزدی است؛ آن دو گفته‌اند به مواد مخدر اعتیاد داشتند و چون بیکار بودند و هیچ منبع درآمدی نداشتند، تصمیم گرفتند با همکاری هم دست به سرقت بزنند.

ارتکاب جرم توسط معتادان یکی از معضلاتی است که جامعه را در معرض آسیب قرار داده است آنچه این پرونده را نسبت به موارد مشابه حساس‌تر می‌کند، این است که این بار 2 متهم اعضای یک خانواده هستند.

در خانواده‌هایی که یکی از اعضای آن در دام مواد مخدر گرفتار می‌شود، بقیه می‌کوشند او را نجات بدهند اما ابتلای 2 برادر به دردی مشترک از کمرنگ شدن ارزش‌های اجتماعی در این خانواده حکایت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها