مجموعه نمایشی « نامه‌ها» با 30 داستان مستقل در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد

اعلام برنامه‌های نمایشی شبکه 4 در سال جدید

مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما از پخش تله فیلم ها ،تله تئاتر ها ی جدید و پخش یک مجله تخصصی تئاتر در این شبکه که به صورت هفتگی به مسائل مختلف تئاتر می‌پردازد، خبر داد. رحمان سیفی‌آزاد درباره تولید و پخش برنامه‌های جدید نمایشی این شبکه گفت: برنامه‌های تولیدی سال گذشته آماده پخش است و مرحله به مرحله آنها را روی آنتن خواهیم برد؛ مجموعه 13 قسمتی «از داستان کوتاه تا نمایش» منتخبی از داستان‌‌ نویسندگان مشهور است از کارگردانان مختلف برای تصویری کردن آن استفاده شده که از اوسط اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۳۹۷۴۱۲

سیفی‌آزاد درباه تله‌‌فیلم‌های جدیدی که آماده پخش از شبکه 4 سیما هستند نیز گفت: 9 تله‌فیلم به نام‌های «اشک‌انار»، «انتهای بزرگراه»، «از آغاز تا آغاز»، «همه افتادگان»، «مرخصی کوتاه»، «جاده دو طرفه»، «زندگی»، «به رنگ ساک سربازی» و «داشتن و نداشتن» آماده پخش هستند ضمن این‌که تله‌فیلم‌های «پیدا و پنهان» و «اشیا از آنچه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌ترند» در مرحله پیش تولید قرار دارند. سیفی‌آزاد همچنین از آماده شدن یک تله‌تئاتر مذهبی ، 2 تله‌تئاتر جدید ایرانی و چند تله‌تئاتر خارجی خبر داد و گفت: تله‌تئاتر «نرجس خاتون» به کارگردانی رضا گوران و نویسندگی حسین مهکام کار جذابی است که با سایر مجموعه‌های مذهبی متفاوت است و با فرم اجرایی جدید و مدرن ولی با تم مذهبی و کلاسیک ارائه می‌شود. 2 تله‌تئاتر ایرانی با عنوان‌های «میخ‌آباد» و «ترشی‌خانه» در مرحله نگارش هستند و همچنین چند تله‌تئاتر جذاب خارجی به نام‌های «ریچارد‌سوم»، «واگن زمان» و «بگذار خدا قاضی باشد» دوبله و برای پخش از این شبکه آماده شده است که علاوه بر جذابیت های موضوعی برای عموم مخاطبان، می‌تواند برای اهالی تئاتر جنبه غیرمستقیم آموزشی داشته باشد.

مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما به برنامه‌های این گروه برای ایام تابستان و ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: مجموعه نمایشی «نامه‌ها» 30 داستان مستقل 50 دقیقه‌ای است و تصویربرداری آن به کارگردانی حمید لبخنده، تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه و نیز نویسندگی اصغر عبداللهی از اردیبهشت آغاز می‌شود و سعی ما بر این است که این تله‌تئاتر برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود.

«سینمای دینی» یکی دیگر از برنامه‌های این گروه برای ماه رمضان است که در 30 قسمت هر شب پخش و بعد از ماه رمضان پخش آن به صورت هفتگی ادامه خواهد یافت.

طنز «شاعران دیوانه» یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای پخش در ایام تابستان در نظر گرفته شده که این نمایش تلویزیونی ماجرای 5 شاعری را روایت می‌کند که از دیوانه خانه فرار می‌کنند و هر بار بر مبنای شعرهایی که می‌سرایند، لحظات خوبی را برای مخاطب رقم می‌زنند. اشعار آنها که واقعا دیوانه نیستند رویکرد انتقادی، اجتماعی و سیاسی دارد و به رفتارهای غلط سیاسی و فرهنگی خرده می‌گیرند.سیفی‌آزاد همچنین از پخش یک مسابقه سینمایی در ایام تابستان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها