آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستانه حضرت عبدالعظیم (ع ) طی دیدار با مجتبی عبدالهی شهردار منطقه 20 از مجموعه اقدامات این منطقه تشکر کرد.
کد خبر: ۳۹۴۵۴۳

 به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله ری شهری در این نشست با اشاره به اینکه عملکرد مدیریت شهری منطقه در سال های اخیر نمود بسیاری داشته است از مجموع اقدامات صورت گرفته برای بهسازی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ابراز خرسندی کرد.

عبدالهی طی این نشست با ارائه گزارشی ، عملکرد شهرداری منطقه را تشریح و خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیشترین پروژه های عمرانی شهر تهران در شهرری اجرا شده است و به زودی 120 طرح عمرانی ، فرهنگی  ، ترافیکی و اجتماعی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

وی ساماندهی گورستان بی بی زبیده ، احداث 6 بوستان ، ساماندهی پیاده راههای اطراف حرم ، پیاده روسازی معابر ، بهسازی نما و منظر اماکن متبرکه ، مفروش کردن مساجد و نمازخانه های سطح شهر ، نصب گلدسته مساجد ، احداث سالن های ورزشی و مراکز فرهنگی را از جمله اقداماتی برشمرد که به منظور تامین فضاها و زیباسازی نماهای شهری و تلطیف روحیه شهروندان در این منطقه اجرا شده است.

این گزارش حاکی است ؛ در ادامه این نشست صمیمی شهردار منطقه از نقطه نظرات آیت الله ری شهری  پیرامون مسائل شهری ،اجتماعی و معنوی استقبال کرد.

شهرری - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها