دو مرد که با همدستی زنی ، شوهر او را به قتل رسانده بودند، به قصاص محکوم شدند، زن جوان نیز به 15 سال حبس محکوم شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۰۴

به گزارش فارس، صبح روز 23 خرداد امسال، مأموران کلانتری 142 کن، از طریق مرکز فوریت‌های پلیس از کشف جسد مردی میانسال، در خانه‌اش باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد این مرد به نام رامین رو‌به‌رو شدند که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود؛ همسر وی به نام رویا مدعی شد که نیمه‌شب گذشته دو نفر با ورود به خانه آنها، دست‌وپای او را بسته و بعد از اینکه شوهرش را به قتل رسانده‌اند، مقداری پول نقد و جواهرات سرقت کرده‌اند.

بعد از تحقیقات متعدد از همسر مقتول، مأموران متوجه تناقض‌گویی‌های وی شدند تا اینکه فهمیدند رؤیا از مدتی قبل با مردی به نام کامران ارتباط دارد.

رویا بعد از اینکه متوجه شد در مقابل واقعیت راه فراری ندارد، لب به اعتراف گشود و مدعی شد بعد از آشنایی با کامران، تصمیم به قتل رامین و ازدواج باهم گرفته‌اند. با اعترافات رویا، کامران و دوست وی به نام سینا شناسایی و دستگیر شدند و به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

بعد از اعتراف متهمان، قرار مجرمیت کامران و سینا به اتهام مشارکت در قتل و رویا به اتهام، معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

جلسه محاکمه، روز گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد. نماینده دادستان، با بیان اینکه طبق مدارک موجود در پرونده بزه انتسابی به متهمان محرز است، خواستار مجازات آنها شد. اولیای‌ دم نیز خواسته خود را قصاص متهمان عنوان کردند.

در ادامه جلسه، کامران در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه گفت: اعترافات قبلی خود را قبول ندارم. مقتول با همسر من رابطه داشت و برای اینکه از او انتقام بگیرم با همسر او دوست شدم و در نهایت تصمیم به قتل او گرفتم. من برای اجرای نقشه‌ام با همسر او دوست شدم و هیچ رابطه‌ غیراخلاقی نداشتیم.

سینا نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: نیاز شدیدی به پول داشتم و کامران به من گفت در ازای همکاری در این کار به من پول خواهد داد ولی تصور نمی‌کردم که کار به قتل بیانجامد.

قاضی عزیزمحمدی بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، کامران و سینا را به اتهام مشارکت در قتل به اعدام و رویا را به اتهام معاونت در قتل به تحمل 15 سال حبس محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها