رادیو ایران پرشنونده‌ترین شبکه رادیویی است

حمید شیخ‌محمدی، مدیر رادیو ایران در نشست خبری خود که روز گذشته با حضور اصحاب رسانه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، از تمهیدات و توجه ویژه رادیو ایران به برنامه‌های طنز و نشاط‌آور در سال 90 خبر داد. مدیر رادیو ایران گفت: جدول پخش رادیو ایران در ایام نوروز، 90 درصد تغییر می‌کند و با این تحول، برنامه‌های نوروزی متنوع و شادی تهیه شده است که از 28 اسفند تا 14فروردین پخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۰۲۶۶

شیخ‌محمدی تصریح کرد: قصدمان این است که علاوه بر جمعه‌ها در همه روز برنامه طنز داشته باشیم، شاید این برنامه‌های روزانه نتواند همپای برنامه «جمعه ایرانی» باشد، اما به دنبال گروه‌های خلاق و جوان هستیم که بتوانند حتی به‌طور نیمه حرفه ای کار طنز انجام دهند، اگر در برنامه‌های سال 90 در این کار موفق نشویم، سعی داریم حداقل در هفته یک بار تکرار گلچین برنامه جمعه ایرانی را داشته باشیم.

شیخ‌محمدی همچنین درباره پخش برنامه جمعه‌ ایرانی در ایام نوروز گفت: از روز 28 اسفند تا 5 فروردین برنامه جمعه ایرانی با نام «بهار ایرانی» با همان گروه و با زمان پخش 2ساعته روی آنتن رادیو ایران می‌رود، علاوه بر این هنرمندان این برنامه در روزهای 12 و 13 فروردین هم برنامه ویژه‌ای را اجرا خواهند کرد.مدیر رادیو ایران به برنامه‌های این شبکه در لحظه سال تحویل اشاره کرد و گفت: رادیو ایران 4 ساعت ویژه برنامه تحویل سال نو دارد که از ساعت 30 دقیقه بامداد تا 30/4 صبح با نام «لطف لطیف» پخش می‌شود.

بجز این، برنامه‌های آیه بهار، بهارانه، صبحانه با طعم ورزش، مسابقه دو راهی با اجرای ژاله صادقیان و علیرضا جاویدنیا، بهاری باشیم، مشعل همت، تلألو انقلاب، جهان در سالی که گذشت، صد سال به این سال‌ها، دانش‌پژوهان، برخاست بوی گل، قند پارسی؛ با گویندگی امیر نوری، گلبانگ، و اما بعد و بهار ایرانی با حضور هنرمندان جمعه ایرانی از جمله برنامه‌هایی هستند که در ایام نوروز به طور ویژه از رادیو ایران پخش می شوند.وی با اشاره به پوشش اخبار و گزارش سفر کاروان‌های راهیان نور از سوی این شبکه رادیویی گفت: برای راهیان نور برنامه‌ریزی مفصلی در رادیو ایران انجام شده است و از 15 اسفند تا 14 فروردین اکثر برنامه‌های ما بخشی را به این موضوع اختصاص خواهند داد که در هر مرحله یک گزارشگر به منطقه اعزام خواهیم کرد.

مدیر رادیو ایران تصریح کرد: رادیو ایران تنها شبکه‌ای است که برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان دارد و نظرسنجی از نوجوانان نشان داده که برنامه سلام نوجوان در مدت زمان کوتاه پخش خود، خیلی مورد توجه نوجوانان قرار گرفته است. البته استقبال از برنامه‌های سلام کوچولو و شب بخیر کوچولو که بعد از 8 سال توقف دوباره با اجرای مریم نشیبا در حال پخش از رادیو ایران است هم جایگاه ویژه خود را نزد کودکان دارند.

مدیر شبکه رادیو ایران با اشاره به افزایش میزان شنوندگان این شبکه رادیویی گفت: طبق آماری که مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر کرده، رادیو ایران پرشنونده‌ترین شبکه رادیویی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها