تمایل سرمایه گذاران آلمانی برای حضور در ساخت بندر کاسپین

سرمایه گذاران آلمانی روز گذشته طی بازدیدی از پروژه ساخت بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی ، تمایل خود را برای مشارکت در این پروژه ابراز کردند.
کد خبر: ۳۸۸۲۴۶

فرزان فیروزی، مسئول دفتر جذب سرمایه گذاران مناطق آزاد در آلمان، با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا گفت: در این بازدید میشائیل کادو و مارک سیمون 2 تن از مدیران ارشد یکی از معتبرترین شرکت های فنی – مهندسی آلمان که اعتباری جهانی داشته و در اغلب پروژه های زیرساختی بزرگ دنیا تاکنون فعالیت کرده اند از بندر کاسپین بازدید کردند.

وی یکی از پروژه هایی که در حال حاضر توسط این شرکت در حال ساخت است را بندری شبیه بندر کاسپین در ابوظبی خواند و گفت: طی بازدیدی که از بندر کاسپین با مهندسین این پروژه نیز دیدار و گفتگویی صورت گرفت که یکی از آنها تحصیل کرده آلمان بود و استفاده از دانش و تکنولوژی آلمانی در این پروژه موجب استحکام آن دانست.

مسئول دفتر جذب سرمایه گذاران مناطق آزاد در آلمان همچنین در رابطه با حسن سابقه و اعتبار شرکت بازدید کننده از این پروژه تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم این شرکت معتبر آلمانی، اعتبار آنها در بین بانک های سرمایه گذار بین المللی است که امکان دریافت تسهیلات برای کشورهایی که با این گروه همکاری می کنند را میسر می سازد.

طی روزهای آینده این مهندسین درصدد بررسی پروژه های سرمایه گذاری سایر مناطق آزاد نیز هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها