ماموران پلیس آگاهی استان فارس باند 3 نفره تجاوز به عنف را که از چند ماه پیش اقدام به ایجاد ناامنی در مناطقی از شهر شیراز کرده بودند، دستگیر کردند. به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان فارس بعداز ظهر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: از 3 ماه پیش گزارش‌هایی در مورد تجاوز به عنف یک باند سه نفره اعلام شد که با طرح شکایت از سوی برخی از شهروندان پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۹

علی‌ مویدی افزود: پلیس توانست با پیگیری‌های تخصصی سرنخ‌های خوبی از این باند به دست آورد و متهمان را دستگیر کند.

مویدی ادامه داد: متهمان این پرونده 3 نفر هستند که با شکایت 6 شهروند رو به رو شده و به 4 مورد تجاوز اعتراف کرده‌اند. وی افزود: اعضای این باند پس از شرب خمر با خودروی پراید در سطح شهر شیراز به گشت‌زنی می‌پرداختند و با انتخاب سوژه‌های خود اقدام به ربودن زنان می‌کردند.

مویدی تصریح کرد: افراد این باند پس از ربودن شهروندان در نزدیکی شهرک صنعتی به سوژه‌های خود تجاوز می‌کردند. فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اعضای باند تجاوز به عنف در ساعات ابتدایی شب اقدام به ربودن افراد می‌کردند تا با استفاده از تاریکی شب بتوانند از شهر خارج شوند و به اقدامات غیر قانونی خود بپردازند.

مویدی تصریح کرد: پلیس با مخلان امنیت شهروندان به شدت برخورد می‌کند.فرمانده انتظامی فارس گفت: اقدام این باند تجاوز به عنف از شرب خمر آغاز و در نهایت به جرایم بزرگ ختم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها