ترابیان:

فوتبال ایران با مربی داخلی درجا می‌زند

در حالی که علی کفاشیان به جد از جذب مربیان خارجی صاحب‌سبک ناامید شده و به ناچار می‌گوید مربیان ایرانی برای تیم‌های ملی و امید کارآمدتر هستند، اما هنوز یک نفر در فدراسیون فوتبال هست که مواضعش نسبت به چند روز پیش تغییر نکرده و مربی داخلی را فاقد دانش کافی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال می‌داند.
کد خبر: ۳۸۶۰۳۸

صحبت از عباس ترابیان است، کسی که به دلیل تلاش دو ماهه‌اش روی پروژه کارلوس کرش، در ظاهر باید ناامیدتر از دیگر مسوولان فدراسیون از جذب یک مربی خارجی حرف بزند، اما در عمل این گونه نیست.

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا ضمن انتقاد از تغییر یکشبه سیاست‌های فدراسیون فوتبال در جذب مربی خارجی گفت: «براساس باور نیاز به مربی خارجی به من گفته شد تا با یک مربی بزرگ مذاکره کنم و همه هم می‌دانند که کار عقد قرارداد با کرش تمام شده بود و هیچ مشکل قراردادی نداشتیم، اما حالا به هر دلیلی او به ایران نیامده، فدراسیون نباید نظرش را 180 درجه تغییر دهد.»

ترابیان در ادامه با بیان این که وقتی در سطح بالای ورزش و در فدراسیون فوتبال که 40 میلیون مخاطب دارد به باوری تکیه می‌کند، به جای حل کردن مشکل‌ها و برطرف کردن موانع، نباید از حرفش برگردد و بگوید از مربی ایرانی استفاده می‌کند، افزود: «من برای مربیان ایران ارزش و احترام بالایی قائلم و مطمئنم در سطح کشورهای منطقه می‌توانند مربیگری کنند اما هنوز از نظر دانش فنی قابل مقایسه با امثال کارلوس کرش نیستند. باید با خودمان صادق باشیم. در شرایطی که با سرمربی داخلی ضرر می‌کنیم و در جا می‌زنیم، باید مسوولان مربوط پا جلو بگذارند و حمایت کنند تا شرایطی پیش نیاید که آقای کفاشیان حضور یک سرمربی داخلی را برای تیم ملی بپذیرد.»

وی همچنین با بیان که نباید با یک اتفاق تلاشمان را متوقف کنیم، تصریح کرد: «باید برای رسیدن به هدف هزینه‌اش را پرداخت کنیم، نه این‌که نظرمان را به یکباره تغییر دهیم. به همین خاطر اگر همچنان فدراسیون بخواهد با یک مربی خارجی مذاکره کند من با تمام وجود آماده خدمتگزاری هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها