با تلاش پلیس آگاهی استان فارس؛

باند تجاوز به عنف در شیراز متلاشی شد

با تلاش پلیس آگاهی استان فارس باند سه نفره تجاوز به عنف که از چند ماه پیش اقدام به ایجاد ناامنی در مناطقی از شهر شیراز کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۵۹۸۱

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان فارس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه ماه پیش گزارشاتی در مورد تجاوز به عنف یک باند سه نفره اعلام شد که با طرح شکایت از سوی برخی از شهروندان پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

علی‌ مویدی گفت: پلیس توانست با پیگیری‌های تخصصی سرنخ‌های خوبی از این باند به دست آورد و متهمان را دستگیر کند.

مؤیدی ادامه داد: متهمان این پرونده سه نفر هستند که با شکایت 6 شهروند رو به رو شده و به چهار مورد تجاوز به عنف اعتراف کرده‌اند.

وی افزود: اعضای این باند پس از شرب خمر به گشت‌زنی با اتومبیل پراید در سطح شهر شیراز می‌پرداختند و با انتخاب سوژه‌های خود اقدام به ربودن زنان می‌کردند.

مؤیدی تصریح کرد: افراد این باند پس از ربودن شهروندان در نزدیکی شهرک صنعتی به سوژه‌های خود تجاوز می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ابراز کرد: اعضای باند تجاوز به عنف در ساعات ابتدایی شب اقدام به ربودن افراد می‌کردند تا با استفاده از تاریکی شب بتوانند از شهر خارج شوند و به اقدامات غیر قانونی خود بپردازند.

مؤیدی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: پلیس با مخلان امنیت شهروندان به شدت برخورد می‌کند و اجازه خودنمایی به مجرمان را نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه ابراز کرد: اقدام این باند تجاوز به عنف از شرب خمر آغاز و در نهایت به جرایم بزرگ ختم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها