جام جم آنلاین: خوردن غذاهای حاوی ویتامین E از جمله آجیل
و روغن زیتون با عث نصف شدن خطر ابتلا به سرطان می شود.
به گزارش رویتر ، محققان مرکز سرطان شناسی در اورلاندوی فلوریدا
کد خبر: ۳۸۵۵۴
با هدف بررسی نقش تغذیه مفید در کاهش انواع
سرطان به این نتیجه رسیدند که مصرف مواد غذایی مانند آجیل و روغن زیتون می تواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقلیل دهد.
محققان این مرکز همچنین گفتند: مصرف ویتامین E نقش موثری در کاهش حمله های قلبی دارد اما هنوز از نظر عملی نتوانسته اند مدارک قابل مستندی را در این خصوص ارائه
کنند.
گفتنی است ، مطالعه اخیر روی 1000 نفر از ساکنین هیوستون تگزاس صورت گرفت و موارد ابتلا به سرطان مثانه را در بین کسانی که ویتامین E بیشتری مصرف کرده بودند 25 درصد کمتر از بقیه مشاهده کردند.