خالقی اعلام کرد:

ایران میزبان دوچرخه سواری باشگاه های آسیا

دبیر کمیته پیست دوچرخه سواری آسیا گفت : در اجلاس روز هفدهم بهمن ماه جاری که در کشور تایلند برگزار شد ، مقرر شد تا اولین دوره رقابتهای دوچرخه سواری باشگاه های آسیا در سال 2012 در ایران برگزار شود.
کد خبر: ۳۸۵۳۴۰

اصغر خالقی روز یکشنبه در گفتگو ایرنا اظهار داشت: در این نشست که با حضور مسئولان کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و مسوولان دوچرخه سواری کشورمان در حاشیه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تایلند برگزار شد، سرانجام پس از یک سال بحث و گفتگو با مسئولان کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا برگزاری این رقابت ها به تصویب رسید.

دبیر کمیته پیست دوچرخه سواری آسیا گفت: بر این اساس مقرر شد اولین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2012 و با موافقت مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در ایران برگزار شود.

خالقی اظهار داشت : مقرر شد تا آیین نامه این رقابت ها توسط من نوشته و تا قبل از نشست فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری که شهریور ماه سال 1390 در دانمارک برگزار می شود به اعضای کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ارایه شود.

دبیر کمیته پیست دوچرخه سواری آسیا گفت: در نشست کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا که در تایلند برگزار شد، علاوه بر مسوولان دوچرخه سواری کشورمان امیر رضا واعظ آشتیانی به عنوان رییس کمیته پیست دوچرخه سواری آسیا حضور داشتند.

وی در مورد شرایط پیست دوچرخه سواری گفت: علاوه بر پیست دوچرخه سواری آزادی تهران ، پیست های دوچرخه سواری تبریز ، مشهد و خوزستان نیز تا زمان برگزار این رقابت ها آماده می شود.

خالقی اظهار داشت: چهار پیست دوچرخه سواری دارای استانداردهای لازم بوده و همه آنان بتنی است که هیچگونه مانعی برای برگزاری این رقابت ها به وجود نمی آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها