مثبت

همسر بیمارم را طلاق نمی دهم

شخصیت مثبت این هفته مردی به نام «کامران-ن»است که با درخواست طلاق همسرش مخالفت کرده است. اگرچه بسیاری از مخالفت‌ها در این شرایط از سر لجبازی و خودخواهی است، کامران از اصرار برای ادامه زندگی مشترک هدف دیگری دارد. او که می‌داند همسرش بیمار است و فقط چند ماه زنده خواهد ماند می‌گوید می‌خواهد تا لحظه آخر کنار همسرش بماند و از وی مراقبت کند.
کد خبر: ۳۸۵۰۵۶

این پرونده حدود 2 هفته قبل در شعبه 254 دادگاه خانواده گشوده شد و زنی جوان به نام مهرانه خواستار صدور حکم طلاق شد. او می‌گوید: من در کنار همسرم خوشبخت هستم اما مشکل اینجاست که مدتی قبل فهمیدم به بیماری سختی مبتلا شده‌ام. من و شوهرم برای درمان خیلی تلاش کردیم اما متاسفانه بیماری روز به روز بیشتر پیشرفت می‌کرد تا آنجا که بالاخره همه از مداوای من قطع امید کردند و پزشکان گفتند بزودی بیماری به مرحله نهایی‌اش می‌رسد و من فقط چند ماه دیگر زنده هستم. بنابراین با شوهرم صحبت کردم تا هرچه زودتر مرا طلاق بدهد. ما فرزندی نداریم که بخواهم نگران او باشم و الان تنها مشکلم کامران است. او بشدت به من وابسته است و اگر شاهد مرگ من باشد بشدت افسرده می‌شود و مطمئن هستم نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید بنابراین بهترین راه چاره جدایی ما است در این صورت او مرا بتدریج فراموش خواهد کرد و شاهد مرگم نخواهد بود. من هر چه این موضوع را به کامران تذکر می‌دهم او زیر بار نمی‌رود.

کامران هم حرف‌هایی برای گفتن دارد: من هرگز همسرم را در این وضعیت بغرنج تنها نخواهم گذاشت. می‌خواهم تا آخر در کنارش بمانم و به او کمک کنم با بیماری‌اش بجنگد. عمر دست خدا است و مهرانه بیشتر از هر زمان دیگری به روحیه نیاز دارد. جدایی ما دردی را دوا نمی‌کند و در واقع خیلی خودخواهانه است که در چنین شرایطی فقط به فکر زندگی خودم باشم من قسم خورده‌ام در هر شرایطی چه خوب و چه بد و چه زیبا و چه سخت در کنار مهرانه باشم و الان هم نمی‌خواهم عهدشکنی کنم.

این پرونده هنوز در دادگاه مطرح است اما با توجه به شواهد موجود مهرانه موفق نخواهد شد حکم طلاق را دریافت کند. در این بین کامران به دلیل وفاداری به همسرش و تلاش برای نجات او به عنوان شخصیت خوب هفته انتخاب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها