یکی از اعضای اخوان‌المسلمین مصر یکشنبه‌شب در برنامه‌ای زنده در شبکه تلویزیونی بی.بی.سی از رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تشکر و ابراز امیدواری کرد ملت مصر، رئیس‌جمهوری شجاع مانند احمدی‌نژاد داشته باشند. به گزارش ایرنا، کمال الحلباوی در این برنامه زنده در پاسخ به این سوال که رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه در مورد اتفاقات مصر اظهارنظر کرده و گفته‌اند یک انقلاب سراسری اسلامی در منطقه در حال شکل‌گیری است، واکنش اخوان‌المسلمین به صحبت‌های ایشان چیست؟ این عضو اخوان‌المسلمین پاسخ داد: من از امام خامنه‌ای و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۳۸۴۷۳۸

بی.‌بی.‌سی در ادامه در حرکتی زیرکانه اظهارات ضدایرانی اخیر احمد ابوالغیط، وزیر خارجه مصر را پیش کشید که عضو اخوان‌المسلمین هوشمندانه پاسخ داد: اول از همه این وزیر خارجه مصر است که باید از وزارت کنار برود.دوم این که او از روابط مسلمانان با هم شناخت درستی ندارد و در حرف‌های خود باید از حمایت رهبران ایران از انقلاب مصر قدردانی کند.

او ادامه داد : با تاسف باید بگویم وزیر خارجه مصر با حملات غرب علیه ایران همراه شده که این قابل قبول نیست.

بی‌.بی‌.سی در ادامه حوادث انتخابات ایران را پیش کشید و کمال الحلباوی در پاسخ گفت: من هم امیدوار بودم دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس‌جمهور خوب و شجاعی مثل آقای احمدی‌نژاد داشتیم.وی افزود: احمدی‌نژاد عقیده‌اش را بیان می‌کند، اگر کشورهایی مانند آمریکا و بریتانیا حق پیشرفت دارند، چرا نباید کشوری مانند ایران هم حق پیشرفت داشته باشد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها