در راهروهای دادگاه خانواده

درخواست طلاق به خاطر تیپ نزدن شوهر

زن جوانی به دلیل تیپ نزدن شوهرش بر اساس مد روز با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی درخواست طلاقی را ارایه و مهریه‌اش را مطالبه کرد.
کد خبر: ۳۸۴۱۴۵

به گزارش ایسنا ، این زن جوان که 25 ساله بود ، در حضور قاضی شعبه 240 مجتمع شهید محلاتی مدعی شد که شوهرش باب میل او تیپ نمی‌زند و این موضوع به شدت او را آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه از این موضوع رنج می‌برد، گفت: ما حدود 4 سال است که با هم زندگی می‌کنیم و از همان ابتدا سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم. من هم به دلیل این‌که شوهرم باب میل من لباس نمی‌پوشد هم به خاطر لجبازی‌های او مهریه‌ام را طلب کرده‌ام.

شوهر این زن نیز در دادگاه حضور داشت و خطاب به قاضی گفت: همسرم از من می‌خواهد که مدلی نامتعارف برای پوشش خود انتخاب کنم ولی من از زمان ازدواج به همین شکل بودم و تغییر نمی‌کنم. همسرم از سوی دخترخاله‌های خود برای این‌که پوشش من را تغییر دهد تحریک می‌شود و حتی یک روز با اصرار در خانه موهای مرا به شیوه‌ای جدید آرایش کرد. ابتدا تصور می‌کردم این کار فقط یک شوخی است ولی بعد از اصرار او برای بیرون رفتن با همین قیافه، به جدیت کار او پی بردم.

این مرد 28 ساله با بیان این‌که من هم از این وضع خسته شده‌ام ، افزود: حالا که او دادخواست مهریه 1200 سکه بهارآزادی خود را داده، من نیز دادخواست طلاق او را می‌دهم. اگر او مرا می‌خواهد باید با همین تیپ و قیافه بخواهد چون من تغییر نمی‌کنم و به همین باقی می‌مانم.

زن در حضور قاضی بیان کرد: شوهرم هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل او این است که طبق سلیقه‌ی من تیپ نمی‌زند. او حتی در مهمانی‌های مختلط خانوادگی ما نیز شرکت نمی‌کند. من هم با طلاق موافق هستم ولی او باید همه‌ی مهریه 1200 سکه بهارآزادی مرا پرداخت کند.

قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، ضمن صدور حکم طلاق توافقی ، مرد جوان را به پرداخت مهریه 1200 سکه‌ای همسرش محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها