در حالی که استاندار تهران چندی پیش از تاخیر در اجرای طرح جدید زوج و فرد به دلیل عدم نصب تابلو در این محدوده خبر داده بود ، همین مقام مسوول در اظهارنظر دیگری از ابلاغ دستور اجرای طرح جدید زوج و فرد به پلیس راهور در محدوده 120 کیلومتری از پایتخت خبر داد و گفت: بررسی‌های لازم برای افزایش این محدوده تا 200 کیلومتر هم در حال انجام است.
کد خبر: ۳۸۲۹۹۸

به گزارش ایسنا، مرتضی تمدن از تصمیم‌گیری برای نشانه‌گذاری و قرار دادن پلاک مخصوص برای آژانس‌های مسافربری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر شبکه گسترده‌ای از آژانس‌های مسافربری به صورت شخصی فعال هستند که بسیاری از آنها مجوزهای لازم را ندارند.

استاندار تهران تصریح کرد: این آژانس‌ها باید از طریق رنگ‌آمیزی، شکل ظاهری و حتی دارا شدن پلاک مخصوص ساماندهی شوند، همچنین در مورد قیمت‌گذاری نرخ کرایه آژانس‌ها با کمک اتحادیه مربوطه تصمیم‌گیری شود.

استاندار تهران افزود: در حال حاضر محدوده 120 کیلومتری اجرای طرح زوج و فرد را به پلیس ابلاغ کرده‌ایم و در صورت لزوم و با توجه به شرایط آلودگی هوای تهران، افزایش محدوده آن را تا 200 کیلومتر اجرا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح زوج و فرد پس از نظرسنجی از شهروندان اجرا شد و براساس این نظرسنجی 65 درصد مردم اصرار به اجرای طرح داشتند، چرا که در آن مدت کوتاه نسبت به نتایج مثبت آن آگاه شده‌اند.

تمدن تاکید کرد: فعلا دائمی بودن این طرح را بررسی می‌کنیم، اما هنوز دائمی شدن آن قطعی نشده است و امیدواریم در صورت احساس ضرورت آن از سوی مردم و رضایتمندی آنها در جهت تنظیم آلودگی هوای تهران، این طرح را اجرا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها