همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان 10 فیلم سینمایی با حال و هوای فرهنگ عاشورایی در دهه اول ماه محرم از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. بینندگان تلویزیونی می‌توانند در این ایام هر روز از ساعت 40‌/‌13 فیلم‌های تاوان، به خاطر هانیه، توکل، تفاخر، چراغ خاموش چراغ روشن، دوردست و... را از این شبکه شاهد باشند. پخش این فیلم‌ها از امروز (17 آذرماه)‌ آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۲۱۱۰

فیلم تلویزیونی «تاوان» به تهیه‌کنندگی منوچهر هادی امروز از شبکه تهران پخش می‌شود. تاوان با موضوع جنگل و جنگلبانی، داستان دو خانواده را به تصویر می‌کشد که دچار مشکلات روزمره شده‌اند.

فیلم سینمایی «به خاطر هانیه» فردا پنجشنبه (18 آذرماه)‌ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان به خاطر هانیه آمده است: ناخدا علو با 14 مرد دیگر برای صید به دریا می‌روند، ولی همه به جز ناخدا صید دریا می‌شوند و مردم ناخدا را مسبب مرگ عزیزانشان می‌دانند و به او و خانواده‌اش حمله می‌کنند.

فیلم‌های تازه‌تر از جوانی و دفتری از آسمان برای روزهای جمعه و شنبه (19 و 20 آذرماه)‌ در نظر گرفته شده‌اند. تازه‌تر از جوانی به کارگردانی جواد افشار و تهیه ‌کنندگی سیدامیر سیدزاده تهیه شده و داستان درباره ازدواج مردی با زنی بیوه است که 2 فرزند دارد و فرزندانش مخالف این ازدواج هستند.

فیلم دفتری از آسمان به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و بازی رویا تیموریان، مجید مشیری و هایده حائری ساخته شده و داستان درباره طوبی است که در دفترش نشانی صدها مادر شهید را دارد. هر مادر نامه‌ای از جای نامشخصی دریافت می‌کند که به آنها وعده داده برای ملاقات با شهیدان به جایی بروند.

فیلم‌های «بالابلند» و «دور دست» یکشنبه (21 و 22 آذرماه) روی آنتن می‌روند. بالا بلند به کارگردانی جلال فاطمی و تهیه‌کنندگی سعید تهرانی تهیه شده است. داستان این فیلم درباره چند دانشجوی تئاتر است که در محرم تحت تاثیر عزاداری‌ها قرار می‌گیرند.

در فیلم دوردست، یوسف خداپرست، حسین عابدینی، محرم بسیم، مهدی جعفری و مهدی صدر بازی کرده‌اند و داستان آن درباره پدر و پسری است که به تهران آمده‌اند و موضوعی منجر به اختلاف میان آنها می‌شود.

فیلم تلویزیونی چراغ خاموش چراغ روشن سه ‌شنبه (23 آذرماه)‌ روانه آنتن شبکه تهران می‌شود.

این فیلم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سعید منتظرالمهدی تهیه شده و در آن سیاوش طهمورث، کیهان ملکی، رامتین خداپناهی، مهدی امینی‌خواه، فرحناز منافی‌ظاهر و الیکا عبدالرزاقی بازی می‌کنند. فیلم چراغ خاموش چراغ روشن، روایتگر زندگی چند مرد جوان است که زندگی هر کدام از آنها به نحوی به هم پیوند می‌خورد.

در جدول پخش این شبکه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 آذرماه)‌ فیلم‌های توکل و تفاخر ساخته سیامک خواجه‌وند گنجانده شده است. فیلم «توکل» درباره فردی است که در تاسوعا نذری دارد. او به واسطه نذرش گره کار 7 نفر را باز می‌کند.

فیلم «تفاخر» نیز به ماجرای فرد خیری می‌پردازد که معمولا کارهایش را بزرگ جلوه می‌دهد.

فیلم سینمایی «مومو» جمعه 26 آذرماه از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول ترکیه است و داستان آن درباره خواهر و برادری است که مادرشان فوت شده و آنها در ناراحتی او به سر می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها