رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که در انتخابات ریاست جمهوری آینده به عنوان کاندیدا حضور خواهید داشت؟ گفت: به عنوان یک رای دهنده حتما شرکت می‌کنم و ملت بزرگ ایران خیلی بزرگتر از آن است که خود را به عنوان کاندیدا معرفی کنم.
کد خبر: ۳۷۱۱۵۶

به گزارش فارس، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم یادبود شهید مجید شهریاری که پیش از ظهر امروز دوشنبه در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید هدیه خبرنگاران چه موقع واریز خواهد شد، گفت: هدیه خبرنگاران زودتر از پایان سال به خبرنگاران پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در جلسه‌ای که اصولگرایان برگزار می‌کنند حضور خواهید داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: من از این جلسه مطلع نیستم و اطلاعی ندارم.

خبرنگاری از مشایی پرسید با توجه به فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان برای مجلس نهم آیا شما آغاز این فعالیت‌ها را در وضعیت کنونی مناسب می‌بینید که وی پاسخ داد: آیا منظور شما فعالیت‌های تبلیغاتی است؟ اگر کسی هر موقع در این خصوص برنامه ریزی کند مناسب است اما فضای کشور در حال حاضر فضای کار و فعالیت است نه فضای تبلیغات.

مشایی در پاسخ به این سؤال که در انتخابات ریاست جمهوری آینده به عنوان کاندیدا حضور خواهید داشت؟ تصریح کرد: به عنوان یک رای دهنده حتما شرکت می‌کنم و ملت بزرگ ایران خیلی بزرگتر از آن است که خود را به عنوان کاندیدا معرفی کنم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص ترور اساتید و نخبگان کشورمان گفت: این ترورها نشان دهنده و سندی آشکار برای جامعه جهانی است که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران یقین دارند که توانمندی ایران در زمینه فناوری هسته‌ای بومی است و لذا دشمنان به طور طبیعی به سراغ دانشمندانی که این توانمندی را به ملت ایران هدیه کرده‌اند می‌کنند.

وی افزود: اما باید توجه داشت که دشمنان انقلاب اسلامی اشتباه بزرگی کرده و فکر می‌کنند دانش هسته‌ای ایران محدود به فعالیت چند دانشمند انگشت شمار است این طور نیست توانمندی هسته‌ای ایران محدود به چند استاد نیست.

مشایی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند با ترور به مقابله با پیشرفت کشور ایران بپردازند در حالی که این طور نیست و ظرفیت علمی کشورمان با داشتن جوانان برومند و دانشمندان فراوان در بخش‌های مختلف به راه خود با جدیت و سرعت ادامه خواهد داد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه گفت: هر روز که می‌گذرد شاهد پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف هستیم و انشاالله اخبار بسیار امید بخش دیگری در راه است که افق درخشانی را برای ملت ایران و جامعه اسلامی و ایرانی به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی اهل علم بوده و در جمهوری اسلامی ایران علم و دین در کنار یکدیگر هستند، تصریح کرد: هنگامی که به دانشمندان خود نگاه می‌کنیم مشاهد می‌کنیم که در اوج هستند و اعتقاد به و باور عمیق به آرمانی‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دارند.

مشایی تاکید کرد: امروز بسیجی بودن با دانشمند بودن یکی است و به این نتیجه رسیدیم که برای تغییر آرمان‌های امام(ره) و تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی باید در کنار روحیه انقلابی به سلاح اصلی که همان علم و دانش است مجهز شویم و خوشبختانه امروز ظرفیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیگیری پیشرفت‌های علمی و توسعه دانش در کشور درآمیخته و انجام می‌شود و این امر آینده روشن را برای ایران می‌سازد.

در حاشیه این مراسم و پس از پایان مراسم یاد بود شهید شهریاری هنگامی که مشایی از مسجد دانشگاه تهران خارج شد و در جمع خبرنگاران سخن گفت جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران رئیس دفتر رئیس جمهور را احاطه کرده و سؤالات مختلفی را از وی پرسیدند که یکی از این سؤالات بحث اعتقاد به تمدن ایرانی بود که در این خصوص اسفندیار رحیم مشایی به دانشجویان پاسخ گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها